27. bölüm ( İstsnbulda Feci Kaza )

32 16 3
                                    

Gördüklerim sadece bir rüyaysa eğer bu neydi şimdi.
Yok Emre, ben Ayşe ablayı arayıp bir sorayım. Belki o temizlik yaparken açık bıraktı kapıyı ve dediğin gibi bende açık olduğunu farketmedim.

Ayşe Abla
Aranıyor...
- Buyrun Nihat Bey
- Ayşe abla iyi akşamlar, eee... Sen bugün ardiyenin kapısını açık bırakmış olabilir misin? Yani hiç girdin mi bugün oraya.
- Yok hayır. Bir şey mi oldu.
- Hayır hayır. Tamam hadi iyi akşamlar abla sağol.
- İyi akşamlar Nihat bey oğlum.

Emre Ayşe abla bugün hiç girmemiş işte. Hah bu rüya değildi işte sana söyledim. Belki de yine astral seyahat yaptım olabilir mi?

Nihat kardeşim, önce bir sakin ol bana herşeyi baştan anlat. Neler oluyor?

Bugün aslıyla kavga ettik. Moralim çok bozuldu ne hissettiğmi bulamadım eve geldikten sonra Derin... Çok özledim onu. Beraber yaptığımız makarnadan yaptım, sosu hazırladım. Hem güldüm hem de ağladım. İsyan ettim habire  sonra yerken kötü oldum. Olmamıştı onunla yaptığmız gibi değildi tadı. Onun elleri değmemişti çünkü onun yanında olamayışıma kahroldum. Çok kötü oldum. Onu çağırıp durdum.

- Sonra...

- Sonrası yok işte. Kokusunu duyup gittim ve onu gördüm. Devamı anlattığım gibi sen uyandırdın. Kalkınca yine aynı şey oldu yalnızca Derin yoktu.

Nasıl uyuya kaldığma dair bir fikrim yok!
Emre bana neler oluyor? Kafayı mı yiyorum. Astral seyahat yaptım yine herhalde o kadar gerçekti ki. Kokusu hala burnumda.

- Hayır kardeşim saçmalama, kendine gel.
Ne yaptığının farkında bile değilsin. Bu anladığım kadarıyla bir Astral seyahat değil umarım düşündüğüm şey de değildir.

-Ne değildir?

-Nihat Astral seyahat yapsaydın bunun bilincinde olurdun. Kardeşim nasıl desem... Sen hani isyan ettim, çağırdım sürekli dedin ya!  Bazen böyle durumlarda gördüğümüz kişiler, görmek istediğimiz kişinin suretine bürünen başka bir  varlık olabilir.

Ya da tamamen rüyadır belki bilmiyorum. Diyorsun ki nasıl uyuduğmun bilincinde değilim. Benim böyle düşünmeme sebep de tam olarak işte bu.
Ben bir namaz kılıp dua edicem istersen sende kıl benimle.

- Yok emre ben yukarı çıkacağım.

- Yarım saat sonra salona gel konuşalım kardeşim.

-  Tamamdır.

Yarım saat sonra...

- Allah kabul etsin.

- Sağol kardeşim.
Nihat şu Derin konusunda bir psikologtan yardım almamızda fayda var bence. Ne dersin?

- Deli değilim ben! hayaller falan da görmüyorum.

- Tamam tamam demedim bir şey sakin ol.

- Sen ne saçmaladın az önce yok başka varlık olabilir falan. Kafam yerinde değildi benim anlamadım o an.

- Farketmeden uyuduğnu ve isyan edip Derini çağırdığını söyledin ya bana. Sonrasında yaşadıkların ve kapının açık olması aklıma kötü şeyler getirdi. Seni tedirgin etmek istemem ama uyarmak benim görevim.

- Ya yürü git başlama lisedeki gibi Cin falan deme çarparım ağzına.

- Kesin bir şey demiyorum zaten evin enerjisinde de kötü bir durum sezmedim.
Yalnızca Paranormal deneyimlere bakarak diyebilirim ki, Kötü niyetli hali hazırda davet bekleyen bir varlık, senin anlık bir zafından ve isyanından faydalanmış olabilir. Yaşadığın olayın zamanıda tam güneş batarken "dar akşam" dediğmiz tehlikeli bir vakit.

SAKLI KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin