Eve geldiklerinde saat oldukça geçti. Hemen Kerem'in odasına doğru yürüdüler.
K: Aç mısın?
Z: Sanırım.
İkiside güler.
K: Nurgül'de gitmiştir. Neyse hadi gel mutfakta kendimize birşeyler hazırlayalım.
Z: Olur.
Birlikte mutfağa giderler. Ekmek arası yaparlar. Taze sıkılmış portakal sularınıda alırlar ve tekrar Kerem'in odasına geri dönerler.
K: Film izleyelim mi?
Z: Olur ama korku izlemeyelim.
K: Neden? Yoksa korkuyor musun?
Z: Ne korkucam be! Sadece tiksiniyorum.
K: Valla söz veremiycem. Bakalımm bakalımm. İşte bu!
Kerem aslında korku filmi seçmek istesede Zeynep'e kıyamamış macera filmi açmıştır.
Z: Korku değil dimi?
K: Merak etme değil. Senin gibi köylülerin hikayesi. (Hakaret amaçlı değildir)
Z: Hımm neymiş bu köylüleri anlatan filmin adı?
K: Açlık Oyunları. Bunda da korkmazsın heralde.
Z: Sanada malzeme çıktı. Hadi filmi açta sandviçlerimizi yiyelim.
Kerem filmi takar ve Zeynep'in yanına oturur. Hem sandviçlerini yerler hem de filmi izlerler. Filmin sonuna doğru Zeynep uyuya kalmıştır ve kafası Kerem'in omzuna düşmüştür. Kerem'in daha uykusu yoktur. Zeynep'e kıyamaz ve omzunda yatmasına ses çıkarmaz. Film bitmiştir. Kerem ne kadar Zeynep'e seslensede Zeynep'in kalkmaya niyeti yoktur. Kerem Zeynep'i bir çırpıda kucağına alır ve yatağına yatırır. Ayakkabılarını çıkarır ve üstünü örter. Sonra çalışma masasına geçer ve eline bir kağıt alır. Zeynep'i çizmeye çalışır fakat onunda uykusu gelmiştir. En sonunda dayanamayarak çalışma masasına kafasını dayar ve kendini uykuya bırakır. Sabaha karşı Zeynep gözlerini zar zor açar ve Kerem'i rahatsız bir biçimde sandalyede uyuya kaldığını görür. Baştan üzülür. Çünkü onu yatağından etmişti. Ama başka çaresinin olmadığı aklına gelince birazda olsa içi rahatlar. Sonra Kerem'in yanına gider. Bir süre onu inceler. Sonra Kerem daha fazla o rahatsız koltukta yatmasın diye onu zorda olsa uyandırır.
Z: Kerem hadi kalk.
Kerem'den ses çıkmaz.
Z: Kerem, Keremm, Kereemm.
K: Efendim.
Z: Kalk yatağına yat.
Kerem uyku sersemi olduğu için yatağa yatar. Aslında herşeyin farkındadır ama Zeynep'e daha yakın olmak için sorgulamamıştır. Kerem kendi yatağına yatar.
Z: Hoopp! Kalk bakalım. Yatak dediysek burayı kastetmedim. Kalk koltuğa yat.
K: Alt tarafı uyuycaz. Fazla uzatma ve yat.
Z: Hayır olmaz. Hadi kalk.
K: Zeynep sana birşey yapmayacağım. Alt tarafı iki medeni insan gibi uyuycaz ve daha fazla senin dırdırını çekemiycem. İstersen sen koltukta yatabilirsin.
Z: Kas yığını işte nolcak. Öküz. (Hem söylenir hem yatar)
K: Duymadım sanma.
Z: Duyarsan duy be!
K: Cezasını yarın sabah çekersin bak.
Z: Hadi kapa çeneni ve uyu!Sabah
İlk uyanan Kerem olur. Uyandığında Zeynep üşümüş olacak ki Kerem'e sarılmıştır ve göğsüne yaslanmıştır. Kerem'de bir süre sonra kollarının Zeynep'in belinde olduğunu fark eder ve onu daha fazla kendine çeker. Saçlarının çiçeksi kokusunu içine çeker. Zeynep kıpırdanmaya başlar. Kerem uyandığını belli etmemek için hemen gözlerini kapatır. Zeynep uyanmıştır. Uyandığında ilk önce bir şok geçirir. Çünkü ikiside birbirine sarılarak uyumuştur. Kerem'i uyandırmak istemezcesine ellerini belinden alır ve yastığın üzerine koyar. Kerem'de numaradan kıpırdanmaya başlar. Sanki yeni uyanırmış gibi yaptı.
Z: Günaydın kas yığını.
K: Hatırlattığın iyi oldu. Akşamın cezasını çekiceksin köylü!
Kerem birden yatağın üzerine oturur ve Zeynep'i gıdıklamaya başlar.
Z: Ke-Ker-Kere-Keremmm. No-Nolur yapma. Ta-Tamam. Du-Dur.
K: Bir daha kas yığını veya öküz diycek misin bana? Hıı?
Z: De-Demiy-Demiycem. Ya ta-Tamam.
Kerem gıdıklamayı bırakırken birden Zeynep'in üstüne düşer. İkiside nefes nefese kalmıştır. Aralarında çok az mesafe olduğu için ikiside birbirinin nefes alışverişlerini hissediyordur. Kerem aradaki mesafeyi kapatmak istercesine Zeynep'e yaklaşır. Zeynep'te bunu fark eder ama ses çıkarmaz. En sonunda aralarında çok az mesafe kalmışken Zeynep gözlerini Kerem'in dudaklarına çevirir. Kerem bunun verdiği cesaretle Zeynep'i öpmeye başlar.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR GÜN YENİ MUTLULUKLAR (ZeyKer)
FanficSeveceğiniz ve heyecan duyacağınız bir hikaye. Keyifle okumanız dileğiyle :)