FİNAL

1.9K 55 11
                                    

Bugün o gündü. Herkesin yas içinde olduğu o gün. Büyük bir huzursuzlukla kalktı yataktan. Yanında hayatında ki tek varlığını bulamayınca telaşta eklendi huzursuzluğuna.

-Barış, nerdesin?

-Mutfaktayım canım.

Üzerine geceliğini geçirir geçirmez koşarak mutfağa doğru ilerledi.

-Günaydın.

-Gün aydın mı, karanlık mı bilmiyorum.

-Bu gün o gün mü?

Sıkıntıyla iç çekti kadın.

-Maalesef.

İkisi de tek parça yemek istemiyorlardı. Çünkü 12 yıl boyunca her yıl bugün kimse bir şey yemez, bir şey yapmazdı. Sadece birbirlerine destek olurlardı.

İkisini de bu düşüncelerden ayıran kapı zil olur.

-Ben bakarım.

Hızlı adımlarla kapıya yöneldi Barış. Yüzüne zoraki bir gülümseme yerleştirip kapıyı açtı.

-Hoş geldiniz.

-O nasıl?

Yüzündeki gülümsemeyi bozup gayet ciddi bir şekilde cevap verdi.

-12 yıl boyunca bu gün nasılsa öyle.

-İçeride mi?

-Evet, hadi geçelim içeri.

Hep birlikte içeri geçtiler. Kadın 12 yıl onları hiçbir an yalnız bırakmayan en yakınlarını görür görmez kalktı sandalyeden.

-Hoş geldiniz.

-Pek hoş bulamadık ama.

Yağmur, Can’a ters bir şekilde bakarak sanki Can hiçbir şey dememiş gibi büyük bir sevecenlikle cevap verdi.

-Hoş bulduk canım.

-Kahvaltı etmediyseniz…

Yağmur, moral vermek için yüzündeki gülümsemeyle sözünü kesti kadının.

-Sağol canım. Biz yaptık kahvaltımızı. Oturun da devam edin kahvaltımıza.

Barış, kadının da öyle düşündüğünü bildiği için cevapladı Yağmur’u.

-Bizde yapmıştık kahvaltımızı. Sizi bekliyorduk.

Kadın, doğruluğunu ispat etmek istercesine gülümsedi Yağmur’a ve Can’a.

Can ortamı biraz da olsa sakinleştirmek için bir soru yöneltti ortaya.

-Melis ve Aksel nerede?

Bu sorunun cevabını bilen yoktu. Fakat öğrenmek onların elindeydi.

-Ben ararım şimdi Melis’i.

Herkes onayladı onu. Barış ise telefonunu alarak uzaklaştı oradan. Birkaç çalmadan sonra cevap verdi Melis.

-Alo.

-Nasılsın Melis?

-Nasıl olalım Barış. Biliyorsun.

-Ne zaman geleceksiniz? Herkes burada.

-Biz de yoldaydık. 5 dakikaya kadar sizdeyiz.

-Bekliyoruz.

Hızlı adımlarla salona yöneldi Barış.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ BİR GÜN YENİ MUTLULUKLAR (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin