12.Bölüm

6.7K 145 0
                                    

Zeynep bunu duyduktan sonra başına kaynar sular dökülür.
Z: Ne diyorsun sen be! Ne Kerem'i?
X: Ne bağırıyorsun be! Hem Kerem'i ayartıp yatağa atıyorsun. Hemde bana mı bağırıyorsun?
Z: Bana bak kızım. Yalan... Yalan tamam mı? Öyle birşey olmadı. Aslada olamaz tamam mı?
Y: Tamam canım sakin ol.
Zeynep çantasını yere fırlatır ve Kerem'in yanına gider.
K: Oo bakın. Kimler geliyor?
Herkes güler.
Z: Kalk ayağa!
K: Bir gece birlikte olduk diye bana emir veremezsin!
Z: Ne dedin sen? Herkese ne anlattın?
K: (gülerek) Dün gece ne yaşadıysak onu güzelim.
Z: Kerem.. Yapmadık de... Git topla herkesi.. Öyle birşey olmadı de... Bu yeni oyunum de...
K: Immm... Bir düşüneyim. (Ciddileşerek) Hayır!
Z: Senin adi biri olduğunu biliyordum. Ama bu kadar ileri gideceğini düşünememiştim.
K: (gülerek) Bende valla.
Z: (bağırır) Herkes buraya baksın. Biz Kerem'le birlikte olmadık. Yalan atıyor. Böyle birşey yok. Anlıyor musunuz beni? Hıı anlıyor musunuz?
Herkes gülmeye başlar. Zeynep ise daha fazla dayanamayacağını anlayarak önüne geleni iterek okuldan çıkar. Kerem ise arkasından bağırır.
K: Cezanı çekeceğini söylemiştim köylü. Eğer daha fazla rezil olmak istemiyorsan defol bu okuldan!
Zeynep Kerem'in dediğini duymuştu. Haklıydı. Artık gücü kalmamıştı. Savaşacak gücü yoktu. Bir taksiye atladı ve Jale Teyzesi'nin evine gitti.
J: Aa Zeynepcim. Hoşgeldin. Buyur içeri.
İçeri girerler ve Zeynep hemen lafa atılır.
Z: Jale Teyze lafı fazla uzatmayacağım. Benim kaydımı Sayer Koleji'nden siler misin? Ben başka okula geçmek istiyorum.
J: Zeynepcim noldu? Memnun kalmadın mı okulundan yoksa?
Z: Yok Jale Teyze. Bu öyle bir konu değil. Benim kaydımı acil aldırmam lazım.
J: Annenin haberi var mı?
Z: Eve gidince haberi olucak.
J: Sen bu gece düşün. Eğer hala istiyorsan ilk önce sana başka bir okul bulalım. Sonra kaydını alırız.
Z: Tamam Jale Teyze. Çok teşekkür ederim. Ben kalkıyım artık. Enişteme de selam söyle.
J: Tamam canım söylerim. Yine gel ama.
Z: Gelirim tabi.
Zeynep kendi evine doğru yol alır.

Akşam
Zeynep çoktan eve gelmiş duşunu almıştır. Kafasını toparlamak için biraz uzandı ki telefonunun çalmasıyla birden irkildi. Telefonuna baktığında gördüğü isimle hiç bunkadar kararsız olmadığını anlamıştı.
BÖLÜM SONU

YENİ BİR GÜN YENİ MUTLULUKLAR (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin