Son sözler hayatında yeterince söz söylememiş ahmaklar içindir.
Karl Marx
-Elena'dan Devam-
Okuduğum kitabın aynı satırını defalarca okumuş olmama rağmen hiçbirşey anlamamıştım. Derin bir iç çekip, kitabı duvara fırlattım. Meyve suyumdan bir yudum daha aldım. Saat gece 12 gibiydi. Ve benim uykum yok. Sürekli o'nu düşünüyorum. Ne yaparsam, yapıyım aklımdan çıkmıyor. Bu iş gereğinden daha sıkıcı olmaya başladı. Odama çıkıp üzerime atlet ve şort ikilisinden oluşan gecelik takımımı giydim. Dışarısı her ne kadar rüzgarlı olursa olsun. Ev sıcaktı.
Salona tekarardan inip mutfağa girdim. Kendime atıştırmalık hazırlarken bir yandan da şarkı mırıldanıyordum.
Remember those walls I built
inşa ettiğim tüm duvarları hatırla
Well Baby they are turning down
pekala bebeğim, hepsi yıkılıyor şimdi
And they didnt even put up a fight
hatta kavgaya karşı koymadılar bile
They didnt even make a sound
hatta ses bile çıkarmadılar
I found a way to let you in
senin içeri girmen için yeni bir yol buldum
But I never really had a doubt
ama gerçekten hiç bir kuşkum yok.
Kapının çalma sesiyle şarkı mırıldanmayı bırakıp kapıya yöneldim. Açmamla birlikte bizimkileri görmem bir oldu. Hafiften gülümsedim.
"Elena? Geri dönmüşsün." Gülümseyip Niall'a sarıldım.
"Mutfakta yemek var Nialler" Kulağına fısıldamam ile birlikte mutfağa koşmaya başladı. Arkasından tüm grup kahkaha atmıştı.
Sırayla hepsine sarılıp içeri aldım. Ama bir eksik var.
Niall? Burada !
Harry? Burada !
Liam? Burada !
Louis? Burada !
Zayn? Evet o yok !
Kapıyı kapatıp bende yanlarına geçtim. Hiçbiri konuşmuyordu.
"Bir sorun mu var çocuklar?" Hepsi bana dönüp başlarını iki yana salladılar.
"Benim geldiğimi kim söyledi?" Hepsi derin bir iç çekti.
"Zayn ve bunun gibi bir kaç şey daha söyledi." Demek, anlatmış.
"Yani bilmiyor muydunuz?" başlarını olumsuz yönde salladılar.
"Elena. Ihmm.. Biz Zayn adına çok çok özür dileriz. Böyle bir şeyi nasıl yaptı bilmiyoruz ama bu çok kötü bir şey. Ve zaten o da kendini kötü hissediyor." Ufak çaplı bir kahkaha attım.
"3 yıl sonra mı üzgün?" Hepsi başlarını önlerine eğdiler.
"Biz aslında şey için gelmiştik." Kaşlarımı çattım.
"Ne için !?" Harry zümrüt yeşili gözlerini gözlerime dikerek konuşmaya başladı.
"Zayn.. Eskiden geçirdiği sinir krizlerinden birini daha demin geçirdi. Şu anda uyuyor ama sürekli adını sayıklıyor.."
Okuldan bölüm yayınlarkene asdfghjkl. 20 vote olsa yeterli. Her neyse. Bir dahaki bölümde görüşürüz. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.