Part 31

2.1K 117 9
                                    

Bu bölüm;

KartaliceTutku,

bradfordbadgirl2000,

-LittleBlackStar-,

elifnur2013,

CansuMalik7

Ve

pinkmarshmellow'a 

İthaftır.

İyi Okumalar...

***&***

(Rihanna- What Now ile okuyun :DD)

***&***

Telaşla elimde ki notu buruşturup çöpe attım. Bu not aramızda kalacktı. Ne Zayn, ne de Ash bilmeyecekti. Bilirlerse ne olacağını hepimiz biliyoruz değil mi? O zaman bu bir sır. 

İçeriden hala kahkaha sesleri gelirken yine neye güldükleri konusunda hiç bir fikrim yoktu. Bana gülmüyorlardı. 

Masaya göz gezdirdiğim de kahvaltının hazır olmadığını daha yeni farkediyordum. Oflayıp mutfaktan salona geçtim. Bir kere de süpriz yapıp bana kahvaltı hazırlasana Zayn?

"Ben hazırlanıyorum. Siz de kahvaltı hazırlayın. Sonra çıkarız." Cevaplarını beklemeden hızlı adımlarla odama çıktım. Dün üstümüzü değiştirmemiştik. Yine hızlı bir şekilde üstümü çıkartıp Siyah dar paça- Beyaz t-shirt kombinini giyip aynanın karşısına geçtim.

Okulun ilk gününden bu kadar sade olmak istemezdim ama bazı Malik kurallarımız vardı. Ve uymak zorundaydık. Uymazsak ne mi olur?

Malik cezalarına maruz kalırız. 

Saçımı açık bırakıp aşağıya indim. Herkes bıraktığım gibi oturuyordu.

"Kahvaltı?" Zayn başını bana çevirip üstümü süzdü ve tatmin olmuşçasına gülümsedi.

"Okulda yaparız. Hadi gidelim." Karnımın gurultusunu göz ardı edemeyeceğim için oflayarak mutfağa girdim ve tezgahtan bir şeyler atıştırmaya başladım. 

Bir kere de dediğimi yapsalar ne olurdu ki? Açım diyorum kimse yerinden kımıldamıyor. Zaten ben de laf olsun diye diyorum ya. 

Okulda yermişiz. Okul da hiç bir şey yiyemeyiz. Yeriz ama ben yemem. Okul Kraliçesi okul da yemek yemez.

Doğru, okul Kraliçesi. Lise'de okul da her yıl Kar Kraliçe'si seçilirdi. Ve 4 yıl da hep ben seçilmişdim. Bildiğim kadarı ile Üniversite'de de aynı şey yapılacakmış. Kimin kazanacağı sizce de belli değil mi?

Jonat'la da o seçim yüzünden çıkmıitık. Çünkü o Kral seçilmişti. Okul da zaten bizi yakıştıran çoktu. Biz de 1-2 ay çıkmıştık. Sonra da ayrıldık zaten.

Bardağımdan bir yudum su alıp ağzımdakileri yuttum ve salona geri döndüm. Hepsi üstünü değiştirmişti. Ashley, mini şort ile yarım t-shirt giyinmişti. David her zamanki gibi düşük bel pantolonla normal bir t-shirt giyinmişti.

Ve Zayn'e gelirsek, yine dar paça pantolonla 'V' yaka siyah t-shirt giyinmişti. Omuz silkip kapıya doğru ilerledim.

"Çıkalım, artık?" Başlarını bana çevirip güldüler ve ayağa kalktılar. Üzerime ceketimi geçirip dışarıya çıktım.

Okulda neler olacağını çok merak ediyordum. Yeni yüzler, yeni kişiler. Ben yeni aşk'lar diyemiyorum. Çünkü zaten bir sevgilim var. Olmasa daha iyi olabilirdi ama bu kişi Zayn ise mükemmel bir şeydi.

"Binsene, Ell. Bir sorun mu var?" Ash'ın sözüyle kendime gelip ne zaman önüme geldiğini bilmediğim arabaya bindim. 

"Dalmışım." Hepsi yarım ağız sırıttığın da arkama yaslanıp yolu izlemeye başladım.

"Yeni kimse yok, Elena. Sadece benimle konuşacaksın. Diğer kuralları zaten biliyorsun. Tekrarlamama gerek var mı?" Başımı şaşkınlıkla Zayn'e çevirdim.

"Ben uymayacağımı söylemiştim."  

"Ama uyacaksın."  Boğazım da bir yumrunun oluştuğunu hissediyordum. Sertçe yutkundum.

"Beni kısıtlamaktan vazgeçmelisin."  Başını umursamaz bir şekilde onaylayıp arabayı tek hamle de parketti.

Tüm okul bize dönerken arabadan indim. Havalı falan değildim. Normal bir iniş oldu. Tabii, diğerleri için aynı şeyi söyleyemezdim. 

Elimi kavrayan bir el hissettiğim de gözlerimi Zayn'le buluşan ellerimize indirdim ve gülümsedim. Okula  el ele girmeyi özlemişim. 

"Hiç bir erkeğe bakma." Sinirle soluyup yürümeye başladım. Hiç bir erkeğe bakmak yokmuş. İnat değil mi? Bakıcam işte.

Etrafıma göz gezdirip ilk önce bana , sonra Zayn'e ve daha sonra da şaşkınlıkla birleşen ellerimize bakıyordular.

Ne düşündüklerini biliyorum.

Kızlar; Bu yakışıklı bu kızı nereden buldu? 

Erkekler; Bu güzelik bu erkeği nereden buldu?  

%100 bu şekilde düşünüyorlar. Sonun da içeriye adımımızı attığımız da şimdiden fısıldaşmalar başlamıştı.

Onların gözünde şu anda bir sürtüğüm. Neden mi?

Çünkü yanım da bir Seks Tanrı'sı var. Ve ben o'nun elini tutuyorum. 

Ben dahi inanamazken. O'nların düşünceleri çok normal. 

"Sınıfımız koridorun başında ki." Ash'ın sesi üzerine başımı Ash'a doğru döndürdüm.

"Biz hangi sınıfta okuyoruz? Yani bölümümüz ne?" Ash sırıtıp başını eğdi ardından ise hemen kaldırdı.

Okuduğum Üniversite'de hangi bölüm de okuduğumu bilmiyorum. Saçmalığa bak.

"Güzel Sanatlar. Siz Müzik, biz Görsel Sanatlar." 

Kısa olduğunu biliyorum ama yorum yoktu, üzgünüm kızlar. Eski bölümlere baktığım da 15-20 yorum. Şimdi ki bölümlere baktığım da 6-8 yorum. Ben zamanın da yazmaya çalışıyorum, Siz yorum yapmaya üşeniyorsunuz. Sadece iki kelime yazsanız dahi yeter. İlginiz için teşekkürler.

*I'm Done' adlı hikayeme bir göz atarsanız çok sevinirim :D

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin