Bu bölüm;
jbmine,
selenatorirem,
pinkmarshmellow,
KartlaiceTutku,
kremsantisever,
b_nisa21786,
CansuMalik7,
elifnur2013,
-LittleBlazckStar- ,
LouisinHavucu342,
BuıketMalik7
Ve
xxxDreamerGirlxxx 'e
İthaftır...
İyi Okumalar...
***
Hiç bir şey demedi. Diyemezdi de zaten. Beni 'ölü' olarak göstermek de ne demek? Keşke gerçekten ölseymişim.
Zayn'in telefonu çaldığında göz ucuyla ona baktım. Oflayıp telefonunu cebinden çıkarttı.
"Konuş." Tam da Zayn'e göre bir telefon açma tarzı değil mi? Kesinlikle öyle!
"Ne demek gitmiş ya? Size kontrol edin demedim mi onu?! Ne diye size bırakıyorsam! Kapa çeneni!" Sinirle telefonu kapattı. Kimden bahsediyordu ki? Bana ne! Kesin o çok önemli düşmanlarından biridir.
"Benim çıkmam lazım. Gece gelirim." Dudağıma minik bir öpücük kondurup dışarı çıktı. Gece gelicek bir de! En azından akşam gelebilirdi. Ne yapıcam ki ben şimdi tek başıma? Keşke Ashley burada olsaydı. Bana bir fikir verirdi. Ya da ne biliyim intikam meselesini falan konuşurduk.
İntikam alacak mısınız derseniz. Tabii ki alacağım! Sizin ailenizi sevdiğiniz adam öldürse intikam alır mıydınız? Yoksa onunla birlikte olmaya devam mı ederdiniz?
İntikam alırdınız değil mi?
Bende!
Ama benim alacağım intikam da bir farklılık var!
Ben onunla birlikteyken intikam alacağım!
Kapıya doğru yürüyüp Edward'a bağırdım. Tek başıma bir şey yapamayacağıma göre?
Koşarak yanıma geldi.
"Bir sorun mu var efendim?" Bana efendim dememesini söylemiştim.
"Elena de." Gülümsedi. Gülümsemesine karşılık göz devirdim. Kapının önünden çekilip geçmesi için beklemeye başladım.
"Bir şey mi oldu?" İlla bir şey olması mı lazım?
"Canım sıkıldı. Belki birlikte oynarız diye düşündüm." Çocuklar gibi dudak büzdüm. Gülümsedi. Sanki koruma olmak için fazla yakışıklı.
"Zayn Bey'in emri var. Sizinle bir sorun olmadığı sürece konuşamam." Bey mi? Ne zamandan beri Katillere bey deniliyor?
"Bu bir emir. Her türlü sorumluluğu üzerime alıyorum." Kahkaha atıp içeri girdi. O girince kapıyı kapattım.
"Ne yapmayı seversin?" Koltuğa oturup bana döndü.
"Basketbol ve futbol oynardım eskiden." Karşısına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.