Part 29

2.3K 124 17
                                    

Bu bölüm;

bradfordsbadgirl2000,

elifzayn2000,

KartaliceTutku,

-LittleBlackStar-,

CansuMalik7,

pinkmarshmellow

Ve

elifnur2013'e

İthaftır.

İyi Okumalar...

***

 Bazen hayat sana iyi olmayı öğretir. Bazen de kötü olmayı. Zayn, hayatta kötü olmayı seçmiş biri. Ya da seçmiş diyemeyiz, öyle olmayı zorlamış hayat o'nu. 

"Üşüyor musun?" Başımı olumsuz anlamda sallayıp kendimi daha çok Zayn'in göğsüne gömdüm. Beraber denizi izliyorduk. Ya da sadece ben izliyordum. Zayn küçük eve bakıyordu. 

Denizi severim. Mavi'yi de. Mavi özgürlüktür çünkü. Ve ben özgürlüğüne düşkün bir insanım. Her ne kadar Zayn beni bu konuda kısıtlıyor olsada.

"Ne var o evde? Bir türlü gözünü ayıramadın." Bakışlarını evden çekmeden konuşmaya başladı.

"Hiç bir şey." Tabi, tabi. Ben de yedim zaten. Başımı göğsünden kaldırıp gözlerine baktım. O'na baktığımı görünce Zayn'de bana baktı. Neredeyse gözlerinde kaybolacaktım. O kadar derin bakıyordu bana. Sanki bir şeyler anlatmak istiyor gibiydi.

Kelimelere dökmek istemediği şeyler ya da kelimelere dökemediği bir takım şeyler varmış gibi bakıyordu. Canı yanıyordu. Bunu anlayabiliyordum. 

Ama şu anda konuşacağım konu bu değildi.

"Bileğini uzatır mısın?" Neden diye soracak olursanız, Biz çok küçükken Zayn bileğine 'Ell' yazdırmıştı. Hala orada mı diye bakacaktım.

Kaşlarını çatıp bileğini bana doğru uzattı. Ceketinin kolunu sıvayıp bileğine baktım. Hiç şaşırmadım! Sildirmiş!

Bileğini hızla geri itip ayağa kalktım. Sildirmeyecekti o dövmeyi. Hem benim adım yazıyordu orada.

"Ne oldu, sevgilim?" Benim ardım dan da o ayağa kalktı. Hiç bir şey demeden arabaya bindim. O da sürücü koltuğuna oturduğun da derince bir nefes aldım.

"Elena? Sorun ne?" Sinirli bakışlarımı o'na yöneltip sertçe yutkundum. Tanrı aşkına! Ben sinirliyken sen nasıl bu kadar çekici olabiliyorsun?

"Bileğin de benim adım yazıyordu, Zayn! Neden sildirdin?"  Çatık olan kaşları eski halini alırken ben hala o'na sinirli bakıyordum.

"Çünkü; O yazıyı her gördüğüm de sen aklıma geliyordun. Ve ben bitiyordum. Beni bitiriyordun." Benim de çatılı olan kaşlarım eski halini almıştı. Bir an istemedi gibi şeyler düşünmüştüm. Ya da benden sonra olan sevgilisi kızdı diye.

"Seni unutmak için, sildirmiştim." Başımı olumlu anlamda sallayıp arkama yaslandım. Ne düşünmüştüm ki? Zaten o hep sürtüklerle birlikte olur. Ve sürtükler o dövmeyi farketmemişlerdir bile.

"Korktun değil mi?" Bakışlarımı tekrardan Zayn'e yönlendirip kaşlarımı merakla havaya kaldırdım. Ne için korkacaktım ki ben?

"Başkası için sildirdim diye." Beynimimi okuyorsun acaba Zayn? Medyum falan mısın? Derin bir nefes verip başımı cama çevirdim.

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin