Bu bölüm;
pinkmarshmelllow,
elifzayn2000,
bradfordbadgirl2000,
jbmine,
-LittleBlackStar-,
KartaliceTutku,
kremsantisever,
busrabuss,
elifnur2013,
Guvvce,
quennauthor
Ve
quennofmilkshake'e
İthaftır.
İyi Okumalar...
***
Gözlerini gözlerime dikip derin bir nefes aldı.
"O desem ne yapacaksın?" Ne mi yapacağım? Bir de soruyor. Ally'i gebertmekle başlayalım bence saymaya.
"Ne yapmam ki?!" Acaba getirdi mi? Getirmemiştir değil mi? Neden getirsin ki?
"O'nu getirmedim. Hem benim sadece kız kuzenim mi var?" Bu sefer ben derin bir nefes aldım. O kadar korkmuştum ki o sürtüğü getirdi diye.
"Kimi getirdin buraya?" Başımı tekrardan göğsüne yasladım. Şuan da dünyanın en huzurlu insanı benim sanırım.
"Jawadd'ı." Jawadd adında kuzeni mi vardı ki? Demekki varmış. Nasıl biri ki? Umarım bir gün tanışırız.
"Karnım acıktı." Burada buzdolabı vardı ama için de hiç bir şey olmadığına iddaya girerim. Ne zamandır buraya gelmiyorduk -Yaklaşık 3 yıldır-.
"Hadi o zaman lokantaya falan gidelim." Başımla onaylayıp ayağa kalktım. Daha demin ki yaptığımız resimleri alıp üst kata çıktım.
Zayn'in yaptığı resime tekrar baktım. Gerçekten çok yetenekliydi. Her konuda. Sesi de güzel mesela. Tabii o pek şarkı söylemez. Çünkü şarkı söylemek kız işiymiş. Sanki Eminem yok. Ya da Micheal Jakson.
Resimi odamızda ki duvara asıp tekrardan aşağıya indim. Zayn içeri de yoktu. Sanırım dışaroya çıkmıştı.
Ben de üzerime hırkamı geçirdim ve kulübeye baktım. Bundan sonra ayda bir kere gelecektim buraya. Kafa dinlemek ya da dinlenmek için çok güzel bir yerdi.
Zayn'in kornası ile kendime geldim ve koşar adımlarla arabaya bindim.
"Bir vedalaşamadın kulübeyle." Gülümsedim. Arabayı çalıştırdığında arkama yaslandım.
"Zayn şarkı söylesene." Sesini duymak istiyordum. Zaten çok nadir söylüyordu şarkı. O'ndan ses gelmeyince radyoyu açtım.
"İlk çıkan şarkıyı söyleyeceksin." Şaşkınca bana bakarken ben gayet ciddi duruyordum. Radyodan ses gelmeye başlayınca gülümsedim ve Zayn'in söylemesiini bekledim.
"The Pretty Reckless mı söyleyeceğim?" Haklıydı. O'nun sesine pek uymazdı rak ona pek uymazdı. Radyodan şarkıyı ilerlettim ve sıradaki şarkı da durdurdum.
You&I? Bunu söyleyebilirdi.
O şarkıyı mırıldanmaya başladığında gözlerimi kapattım ve sadece o'nun sesinin kulaklarıma dolmasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.