Bu bölüm;
KartaliceTutku,
semanur_1907,
selenatorirem
zahramalik26,
bradfordbadgirl2000,
CansuMalik7,
jbmine,
Guvvce,
pinkmarshmellow,
quennofmilkshake,
kremsantisever,
ve
elifnur2013'
İthaftır...
İyi Okumalar...
***
Elimdeki dosyayı katlayıp yukarıya çıktım. Telefonumu alıp Niall'ı aradım.
"Efendim Ell?" Sesini duyunca gülümsedim.
"Bizim eve gelebilir misin?" Arka taraftan gelen sesler Zayn'in de orada olduğunun göstergesiydi.
"Sakın Zayn'e belli etme." Kahkaha sesini duyabiliyordum.
"Tamam, Mike. Birazdan oradayım." Ve sonra da telefonu kapattı. Mike mı? Daha iyi bir isim bulabilirdi. Mesela Dylan, Jonny gibi. Mike da ne biçim isim?
***&***
Kapı çalma sesiyle yerimden kalkıp kapıyı açtım. Niall kaşlarını çatmış bekliyordu. Kapıyı açınca hızla içeriye girdi.
"Ne oldu Elena?" Koltuğa geçip oturdu.
" Zayn'in bana ne yapacağını biliyor musun?" Kaşları tekrardan çatıldı.
"Ne gibi?" Demek bilmiyor, işimiz uzun o zaman. Elim deki dosayyı o'na doğru uzattım. elimden alıp içini açtı.
"Ne var bunda?" Derin bir iç çektim.
"Arka sayfasını aç." Oda oflayıp arka sayfayı açtı. Okuduktan sonra gözlerini büyülttü.
"Ama.. Senin ölü olduğun yazılı." Hadi canım! Hiç bilmiyordum!
"Bende o'nu soruyorum zaten. Neden öyle?" Dudağını sısırdı ve gözlerini kaçırmaya başladı.
"Bilmiyorum." Kimi kandırıyor bu!
"Anlat Niall. Hemen!" Oflayıp ellerini saçlarına geçirdi.
"Zayn'e söylemeyeceksin."
**Zayn'in Anlatımından**
Etrafıma baktığımda Niall'ın olmadığını farkettim. Mike'ın yanına gitmişti büyük ihtimalle. Çocuklar konuşurken ben hala Elena'yı düşünüyordum. Beni her ne kadar sinir etse de o'nu seviyordum. Ya da bu sadece takıntıydı.
"Dostum, iyi misin?" Harry'nin sesi ile kendime geldim.
"İyiyim." Gülümseyip, koltuğuna geri yaslandı.
Elena'ya yaptıklarımdan dolayı daima kendimi suçlu tuttum. Ailesinin ölümü, yetimhane'ye gitmesi, tek kalması ve bunun gibi bir çok şeyden. Ki zaten hepsi benim suçum. Ama o zamanlar küçüktüm. Ve bana karşı gelmenin cezasını ödemesi gerekiyordu. Tabii ki, ailesi ile ödemesi gerekmezdi.
"Zayn! Niall, Elena'nın yanına gitmiş." Ne? Elena'nın yanında mı? Neden?
Ayağa kalktığım gibi arabama bindim ve eve sürmeye başladım. Eğer yanlış bir şey yapıyorlarsa Elena'nın benden çekeceği var!
**Elena'nın Anlatımından**
Niall'ın göğsüne yatmıştım. Bana her şeyi anlatmıştı. Hem de herşeyi. Zayn beni hiç bir akrabam bulamasın diye beni ölü diye göstermiş. Ama neden? Akrabalarım beni bulsalardı daha mutlu olabilirdim.
Hiç bir kötü alışkanlığım olmazdı. Her sabah parkta ya da barlarda uyanmazdım.
"Ben artık gitsem iyi olacak sanırım, Elena." Göğsünden kalkıp gözlerimi sildim. O da ayağa kalktı.
"Teşekkür ederim, Niall." Gülümseyip alnıma minik bir öpücük kondurdu.
"Önemli değil, melek." Bende gülümsedim. Ceketini giyip kapıyı açtı. Açmasıyla karşımızda sinirli bir Malik görmemiz bir oldu.
"Niall'ın burada ne işi var?!"
Evet, yine başlıyoruz.
Merhaba kızlar. Yorumlarınzı çok güzel. Bu bölüm de gelen yorumlara cevap vericem.
Unutmayın; Ne kadar uzun yorum o kadar uzun ve erken gelen yeni bölüm...
Sizi Sefiyorum Fuckiers :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.