Part 12

2.9K 142 17
                                    

Bu bölüm;

AslKazan 

zehramalik26 

semanur_1907 

queenofmilkshake

pinkmarshmellow

Elif_Su

elifnur2013

CansuMalik7

 -LittleBlackStar-'a 

İthaftır.

İyi Okumalar...

 Dediği kelimeler beni korkudan titretmeye yetmişti. Kendi evimizin önünde durduğumuzda Zayn beni bileğimden tutup sertçe arabadan çıkarttı. Şuanda korkuyu tüm hücrelerimde hissediyordum. Eve girdiğimiz anda beni koltuğa fırlattı. Elini saçlarına geçirip çekiştirmeye başladı.

"Ne işin vardı orada?" Üzerime doğru kükrediğinde koltuğa daha çok sokuldum. 

"Lanet girsin Elena! Ya ben değilde başkası olsaydı o arabada? Tanrı'm hiçbirini düşünmüyor musun sen?" Evde bağırıyordu. Benim yaptığım tek şey ise koltuğa daha çok sinmekti.

Üstüme gelmeye başladı. Saçımdan tutup yere attığında acıyla birlikte ufak çaplı bir çığlık attım. Gözümde biriken yaşları daha fazla tutmayıp serbest bıraktım. Karnıma savurduğu tekmelerden dolayı neredeyse bilincimi kaybetmek üzereydim.

"Dur... Z-Zayn.. C-canım a-acıyor." Beni duymuyordu. Kendini kaybetmiş gibiydi. Onu sinirlendirdiğimin farkındayım ama bu fazla. Ve bu yaptıklarından dolayı onu asla affetmeyeceğim. 

Görüntüm bulanıklaşmaya başladığında daha fazla direnemeyip kendimi bıraktım.

***&***

Gözlerimi açtığımda her tarafım ağrıyordu. Birkaç esneme hareketi yapmak için elimi kaldıracağım sırada acıdan dolayı ağzımdan ufak bir inilti kaçtı. Yan tarafımda kıpırdanma olunca başımı yanıma çevirdim. Zayn gözlerini kırpmadan beni izliyordu.

Dün yaptıklarını unutmamıştım. Bana vurmuştu. Lanet olsun! Beni dövmüştü. Aşık olduğum adam, beni incitmez dediğim adam bana kalıcı zararlar vermişti. 

"Günaydın." Kaşlarımı çattım. Onca şeyden sonra bu şekilde konuşabilmesi beni kızdırmıştı. Başımı yan tarafıma çevirdim. Derin bir nefes aldım ve kendimi zorlayarak yataktan kalktım. 

"Daha iyi misin?" Sorusunu cevapsız bırakıp banyoya ilerledim. Üzerimdekileri çıkartıp duşa girdim. Vücudumu çeşitli losyonlarla yıkadım. Saçımı da birkaç kez köpürttükten sonra havluya sarılıp odaya geçtim. 

Zayn yoktu. Artık umurumda da değil. Altıma kot pantolunumu giydim. Üzerime de bir t-shirt geçirip aşağıya inmeye başladım. Her tarafım sızlıyordu. 

"Karnın aç mı sevgilim? Ally bir şeyler hazırlasın mı?" Ally lafıyla birlikte sinirler tekrardan tepeme çıkmıştı. O lanet kız hala bu evde miydi? Her şey onun yüzündey ken hala ne hakla bu eve gelebiliyor ki?

Omuz silkip mutfağa girdim. Bir kaç tane çikolata yiyip çöplerini çöp kutusuna attım. Sanırım doymuştum. 

İçeriye geçtiğimde ikisi de orada yoktular. Bodrum katından konuşma sesleri gelince aşağıya doğru inmeye başladım. Eğer ki düşündüğüm şeyi yapıyorlarsa bir daha asla buraya gelmezdim!

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin