Part 34

2.1K 130 20
                                    

Bu Bölüm;

elifzayn2000,

Guvvce,

KartaliceTutku,

elifnur2013,

bradfordbadgirl2000,

pinkmarshmellow

Ve

-LittleBlackStar-'a

İthaftır.

İyiOkumalar Fuckiers :*

*** 

Black Eyed Peas- I Got a Felling ile okuyun.

***

Neler dönüyor burada? Zayn neden bahsediyor? O mesajda ne yazıyordu?

"Zayn! Dur bir saniye! Hiç bir şey anlamadım ben!" Beni umursamayarak yerde ki adamı kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırdı.

"Sakın Elena! Sakın buna da burnunu sokma!"  Zayn önümden arabaya doğru yürürken tam o'nu durdurmak için bir adım atacaktım ki Damon kolumu tutup beni geri çekti.

"Gerçekten buna karışmayın." O da Zayn'in arabasına doğru yürümeye başladı. Ne yani Damon'da mı Zayn'den? Ya Ashley?

Ashley'e döndüğüm de o'da şaşkınca Damon'a bakıyordu. Ne iyi ya! Ash'ta hiç bir şey bilmiyor. 

"Nereye gittiklerini biliyor musun?" Ash yavaşça başını bana döndürdüğün de başını olumsuz anlamda salladı.

"Daha ne olduğunu bilmiyorum." Oflayarak önüne gittim ve elini tutup kalkmasına yardımcı oldum. Kimse bir şey bilmiyor. Hala kalabalık etrafımız da ne olduğuna bakıyor. Ne güzel bir durum. Okulumun ilk günü ne kadar güzel geçti değil mi?

"Biz eve gidelim o zaman?" Ashley'in yönelttiği soruya karşılık başımı olumlu anlamda salladım. Beraber kalabalıktan ayrılıp sınıfa girdik.

"Damon, arabasının anahtarını bana bıraktı. İstersen biraz kafa dağıtabiliriz?" İyi fikir gibi. Zayn şu anda o adamla ilgilenirken beni umursamaz bile. Gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım. Arabanın anahtarını cebinden çıkartıp elinde bir kere atıp, tuttuktan sonra dışarıya doğru yürümeye başladı. Ben de çantamı alıp peşinden yürüdüm.

İyi ki Ash var.

Eğer o olmasa kim beni bu bok çukurundan kurtaracak? Kim beni Zayn olmadığı zamanlar koruyacak? Benimle delirecek? Kim bana 'Sürtük' diye hitap edecekti?

O yüzden iyi ki Ash var.

Yoksa ben şu anda her hangi bir pisikoloğun yanın da hala ailemi kaybetmenin şokunu atlatmak için uğraşıyor olurdum. Bire bir depresyondaymış giibi.

Ben bunları düşünürken çoktan arabaya binmiştik bile. Hatta Ash arabayı çalıştırıyormuş. Ash'ın ehliyeti var ama benim ehliyetim henüz yok. Çünkü Ash ya da Zayn ehliyet alırken ben sokakta tecavüzün eşiğinden dönüyordum.

Şu anda hepinizin aklında kocaman bir soru var;

Eğer ehliyetin yoksa geçen gün Zayn'in arabasını nasıl kullandın? ,

Açıkçası ben de bilmiyorum. Zaten ayaklarının alt tarafın da iki-üç tane basacak şeyin var. Biri fren, diğeri gaz, diğeri de... Diğerini bilmiyorum. Yani o'na basınca geberir miyim acaba? Zayn'e sormam lazım. 

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin