Bu bölüm;
GknurZM,
4ever_lovatic,
KartaliceTutku,
Guvvce,
jbmine,
elifnur2013,
-LittleBlackStar-,
CansuMalik7,
b_nisa21786,
pinkmarshmellow
ve
quennofmilkshake'e
İthaftır.
İyi Okumalar...
***
-J Jonat mıydı? Bu da ne böyle? Nasıl bir bok çukuruna batmıştım ben?
Dışarıdan gelen korna sesiyle kendimi topladım. Zayn'e söylemeli miydim? Hiç olmadığım kadar çok korkuyorum şuan.
Cep telefonumu cebime sıkıştırıp aşağıya indim. Anahtarları elime aldıktan sonra dışarıya çıktım. Eski porsche'yi görünce gülümseyip hızla içine atladım.
Bu arabayı diğerlerinden daha çok seviyordum. Nedenini bilmiyorum ama bana daha hoş geliyor.
"Bunu seviyordun değil mi?" Arabadan bahsediyordu. Hızla başımı olumlu anlamda salladım. Sırıtıp arabayı çalıştırdı.
Korkmam gerekiyor muydu? Zayn yanımdaydı bana bir şey yapamazdı değil mi? Umarım yapamazdı.
Jonat'ın korkusu yoktu. Ama Zayn'den korkması lazımdı. Zayn'den herkes korkardı. Ben dahi korkuyordum.
"Ne düşünüyorsun?" Düşüncelerimden kurtulup Zayn'e döndüm.
"H-hiç bir şey." Kekelemiştim. Umarım inanırdı. Yavaşça bana döndü.
"Neyin var, sevgilim?" Derin nefes aldım. Kaşlarını çatıp arabayı durdurdu.
"Korkuyorum." Yüzümü avuçlarının arasına aldı.
"Neden?" Söylesem en fazla ne yapardı ki? Sanırım Jonat'ı öldürürdü. Yapacağı en iyi şey bu olurdu bence.
"-J'den, bana zarar vermesinden." Gülümseyip dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
"Ben yanında olduğum sürece sana yaklaşamaz bile. Korkma tamam mı? Sana bir şey yaparsa o'nu yaşatacağımı düşünmüyorum." İçten bir şekilde gülümsedim.
"Teşekkür ederim, Zayn." Yüzümü bırakıp arabayı sürmeye devam etti.
Neden 'Önemli değil' ya da 'Sorun değil' diyemiyordu ki? Konuşmamak hoşuna mı gidiyordu? Ya da beni cevapsız bırakmak. Ama o'nun varlığı dahi beni rahatlatıyordu.
"Nereye gidiyoruz?" Gerçekten nereye gidiyoruz biz?
"Seni bir yere götüreceğim." Hiç bir şey demeden başımı salladım. Nereye gittiğimizi çok merak ediyordum. Fakat şu anda soracağım sorular sadece Zayn'i sinirlendirmeye yetecekti. O yüzden susmak en iyisiydi.
Radyonun açma tuşuna bastığım da Eminem'in sesi arabayı doldurdu.
I'm not afraid to take a stand
(Tavır takınmaktan korkmuyorum)
Everybody come take my hand
(Herkes elimi sıkmaya gelir)
We'll walk this road together, through the storm
(Bu yolda beraber yürüdük,fırtınaya doğru)
Whatever weather, cold or warm
(Hava nasıl olursa olsun,soğuk ya da sıcak)
Just let you know that, you're not alone
(Sadece bunu bildir,yalnız değilsin)
Hola if you feel that you've been down the same road
(Eğer aynı yolda olduğumuzu hissettiysen 'Merhaba')
Yeah, It's been a ride...
(Evet,bir biniş oldu...)
I guess i had to go to that place to get to this one
(Tahmin ediyorum ki buna sahip olmak için o yere gitmeliyim)
Now some of you might still be in that place
(Şimdi bazıları hala oradalar)
If you're trying to get out, just follow me
(Çıkmak istiyorsan,sadece beni izle)
I'll get you there
(Orada olacağım)
Araba durduğun da geldiğimizi anladım. Etrafıma baktığım da orman gibi bir yerdeydik. İleride bir klube vardı. Burayı bir yerden hatırlıyorum.
*Geçmiş*
"Zayn derse geç kalacağız. Neden geldik ki buraya? Hem burası da neresi?" Etrafıma baktığım da ormandaydık.
"Biraz sabırlı olsana. Geldik neredeyse." Oflayıp beni çekiştirmesine izin verdim.
"İşte burası." Başımı kaldırdığım da ağzım açık kalmıştı. Burası çok güzel bir kulübeydi.
"B-bunu nasıl buldun, Zayn?" Gülümseyip elimi tuttu.
"Senin için aldım." Kapısını açıp beni içeriye çekti.
"P-parasını nasıl buldun?" Beni kendine döndürüp burnuma minik bir öpücük kondurdu.
"Ben bulurum unuttun mu?" Başımı olumlu anlamda salladım. Benim için herşeyi yapıyordu neredeyse.
"Teşekkür ederim." Elimi tutup şöminenin yanına çekti.
"Matematik dersinden daha önemliymiş değil mi?"
*Geçmiş'in Sonu*
Şaşkınlıkla arabadan inip eve baktım.
"Z-zayn?" Gülümseyip yanıma geldi.
"Süprizimi beğendin mi?"
Kısa kesmek zorunda kaldım özür dilerim. Telafi için birazdan Black Angel yazacağım.
Unutmayın; ne kadar uzun yorum o kadar uzun ve erken gelen yeni bölüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.