Part 16

2.7K 140 11
                                    

Bu Bölüm;

selenhoran,

CansuMalik7,

GknurZM,

Guvvce,

BuketMalik0,

jbmine,

queenofmilkshake,

elifnur2013,

pinkmarshmellow,

Louisinhavucu342,

semanur_1907,

AslKazan

Ve

KartaliceTutku'ya

İthaftır.

Yorumlarınızı yerim kızlar :* İyi Okumalar...

***

Kaşlarını çatmıştı.

"Sen hiç bir yere gitmiyorsun!" Tıslamasına karşılık sadece gözlerimi devirdim.

"O zaman Ally gitsin." Bir bana bir de içeriye baktı.

"Ally giderse, sen hep burada kalacağına söz verir misin?" Ne yani? Ally gidecek mi o zaman? 

Başımı olumlu anlamda salladım.

"Ve Jonat'da bizimle kalmayacak." Bu defer de yine başımla onayladım. Dudağıma kısa bir öpücük kondurdu.

"Neden Ally'i sevmiyorsun bebeğim?" Bir de soruyor mu? Ha-ha! Sevmem için hiç bir neden yok çünkü.

"Sen neden seviyorsun?" Gözleri bir iki santim yanıma kaydı. Sonra ise toparlanıp tekrardan bana döndü.

"Soruma soruyla karşılık  verme!" Sesini yükseltmişti. Ne güzel ya! Eski Zayn, geri döndü. Ne çok sevindim(!)

"Artık içeri geçsek?"  Sertçe dudağımı öpdüğünde acıdan dolayı yüzümü buruşturdum. Önümden içeri geçtiğinde masadaki herşeyi toplayıp çöpe attım. Umarım -J bir daha hiçbirşey göndermez. 

Telefonumu alıp Jonat'a mesaj attım.

'Yardımın için teşekkür ederim Jon. Ama gelmemen daha iyi olacak.'

Gönder tuşuna basıp içeriye geçtim. Zayn'in yanında ki yerimi aldığımda neredeyse kimseden ses çıkmıyordu. Kim öldüde benim haberim yok!

"Gelmiyor değil mi Jon?" Zayn kulağıma fısıldamıştı. Dudakları boynum da gezinirken başımı hızla olumlu anlamda salaldım. Gülümseyip, boynuma minik bir öpücük kondurdu. 

Aynı şekilde bende o'nun boynuna eğilip kulağına fısıldadım.

"Ally gidiyor değil mi?" İlk başta öenesi kasılsa da sonradan gülümseyip başını olumlu anlamda salladı. Bu sefer ben gülümsedim. Onun yatığı gibi boynuna minik bir öpücük kondurup geri çekildim.

"Ally, senin için Elena ile ev almıştık. Artık orada kalacaksın." Sırıtmam büyümüştü. İşte benim sevgilim! Ally sadece başıyla onaylamıştı. 

Cebimdeki titreşimle mesaj geldiğini anlamıştım. Büyük ihtimal ile Jon'dandı. Telefonu elime alıp tuş kilidini girdim. Arka planda ki Johnny Deep'e bir gülümseme gönderip mesajı açtım.

'Benim için sorun değil. Yardımım dokunduysa ne mutlu bana. Buluşalım mı?'  Mesajı okuduğmda istemsizce sırıttım.

'Yarın saat 9'da Fine Dining'te :))'

Yazıp gönder tuşuna bastım. Evden çıkmak biraz zor olacaktı sanki.  Ama  halledebilirdim. Telefonu cebime geri tıkıştırdım. 

"Bizim gitmemiz lazım güzelim, bir kaç işimiz var. Sonra yine geliriz." David'e döndüğümde çoktan hazırlanmıştılar. Ne kadar hızlılar böyle! 

"Tamam, görüşürüz." Gülümseyip dışarı çıktılar. Yine bir şeyler karıştıryor bunlar ama yakında çıkar ortaya.

"O çocuğun sana hitap tarzını sevmiyorum." David'in di kesin.  Zaten sevsen şaşırırdım. Gözlerimi devirip göğsüne yaslandım.

"David benim arkadaşım Zayn!"  Umursamazca omuz silktiğini hissettim. Saçlarımın arasına minik bir öpücük kondurmuştu. Gülümseyip, erkeksi ve bir o kadar da mükemmel kokusunu içime çektim.

"Bazen çok yaramaz olabiliyorsun!"  Jonat olayındna bahsediyordu. Arsızca sırıttım. Her türlü hak etmişti! Ally'nin evden gitmesi için herşeyi yapardım. O kızı hiç sevmedim ve sevmiycem de!

"Ve bu iyi anlamda değil." Sesimi çıkartmadım. Biliyordum, bazen çok kötü olabiliyorum.

"Bu beni deli ediyor, Elena" Derin bir nefes aldı. "Beni deli ediyorsun." Gülümsedim. Bu iyi bir şeydi. Yani, sanırım! 

Ally ayağa kalktığında gözüm ona kaydı.

"Valizim hazırdı. Ben gitsem iyi olacak. Bu arada Elena. Seninle bir şey konuşabilir miyim?" Benimle mi? Özür dileyecek sanırım. Ha-Ha. Dilese iyi olacak. Hayatımın içine sıçtı çünkü.

Ayağa kalkıp o'nu takip ettim. Kendi odasına girdi. Bende girince kapıyı kapattı ve kilitledi. Ne oluyor burada? Eğer ki bana bir şey yapsın! O'nu doğduğuna pişman ederim!

Boynundaki kolyeyi çıkartıp bana doğru uzattı. Bu bir anahtardı.

"Biliyorum sana çok kötülük yaptım. İyi biri değilim." Diliyle dudaklarını ıslattı. "Bu anahtarı Zayn bana vermişti. Senden saklamam için."

Benden saklaması için anahtar mı vermişti o'na! Ama nerenin anahtarı bu!

"Bodrumun anahtarı." Sanki zihnimi okumuş gibi cevap verdi. Bodrumun anahtarı? Neden o'na verdi ki! Benden saklaması için!

"Görmen gereken şeyler var."

Kısalığın farkındayım. Ama her gün koymaya çalışıyorum :)). Bir de bizim burda moraller pek yerin de değil -bende dahil- Yorumlarınız sayesinde gülümseyebiliyorum.

Unutmayın; ne kadar uzun yorum o kadar uzun ve erken gelen yeni bölüm...

Sizi Sefiyorum...

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin