Gözlerim irileştiğinde çocuklar benden cevap bekliyordu.
"Saçmalıyorsunuz." Zayn'i iyi tanıyordum. Sinir krizi geçirdiğinde kimseyi tanımazdı. Adeta gözü dönüyordu. Bazen kendine zarar verirdi. Hatta bir keresinde.. Ha? Kendine! Zarar! Verirdi!
Gözlerim tekrardan telaş ve korkuyla irileşti. Ellerimi saç diplerime geçirdim.
"O iyi mi? Derin bir nefes aldım. "Kendine zarar verdi mi?"
"Bilmiyoruz Elena. Yanına yaklaşmanın zararlı olduğunu sende biliyorsun. Şuanda uyuyor olması lazım. Ve senin adını--"
Liam'ın cümlesini böldüm.
"Anladım." İç geçirerek arkama yaslandım.
"Bizimle gelebilir misin?" Başımı tekrardan Liam'a çevirdim.
"Ne saçmalıyorsun sen? Tabiki de gelmem." Hepsi bana yalvaran bakışlarını yolluyordu.
"Lütfen.. Son kez.. Sana ihtiyacı var." Ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesimi geri verdim.
"Tamam, hadi gidelim. Ama sakinleşince geri gelirim.!"
Sevinçle onayladılar. Üzerime hırkamı alıp dışarı çıktım. Ah, lanet olsun! Geceliklerimleyim. Ve dışarıda lanet bir soğuk var! Arabaya atlayıp bu gecenin çabuk bitmesi için Tanrı'ya yalvarmaya başladım.
Evin önüne geldiğimizde hızlı adımlarla arabadan indim. Kapıya geldiğimizde çocukların gelmesi için beklemeye başaldım. Ama onlar arabadan inmek yerine gaza basıp kayboldular. Kaşlarımı çattım. Paspasın altından anahtarı alıp içeri girdim. Tanrım! Burada 3.Dünya Savaşı mı çıktı!
Koşar adımlarla Zayn'in odasına çıktım. Yatağında yatmış, bir şeyler mırıldanıyordu. Yanına oturup saçlarını okşadım. Gözlerini yavaşça açtı.
"Elena? N-neden geldin?" Yorulmuştu. Çok mu kötü bir sinir kriziydi bu? Neye bu kadar çok sinirlendi ki? Doğrulmaya çalıştığında onu geri yatırdım.
"Çocuklar çağırdı. Bende kırmayıp geldim." Başıyla onayladı.
"Uyusana Zayn." Beni izliyordu.
"Ama o zaman gidersin." Beni mi düşünüyor bu piç herif? Elini tuttum.
"Gitmiycem." Elimi tutup dudaklarına bastırdı.
"Benimle uyur musun?"
Yeniden merhabalar AS:DF. Yorum yoktu ama derste canım sıkıldı bende paylaşayım dedim. 15'i geçin diğerini de yüklerim. Sizi Seviyorum. :F
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.