Sözler, tutulmak için verilir.
Swıft
Ayağa kalkıp hırkamı çıkarttım. Yavaşça yatağın diğer tarafına kıvrıldım. Gözlerimi kapattığım anda iki elin belimi kavramasıyla irkildim. Güçlü iki kol beni kendine çekip başını boynuma gömdü.
"İyi Geceler" Kulağıma fısıldadığı anda titredim. Cevap vermeden gözlerimi kapattım.
-SABAH-
Gözlerimi içeri giren güneş ışıklarıyla açtım. Yataktan kalkmak için uğraşacağım sırada bir çift elin belimi kavradığını gördüm. Arkamı döndüğümde o'nun mükemmel yüzüyle karşılaştım. Bence tanrı onu diğer erkeklere ceza olsun diye yaratmıştı. Kirpikleri.. Dudakları.. Elmacık kemikleri... O tam anlamıyla mükemmeldi. Mükemmel kelimesinin anlamı gibiydi. Ve eskiden bana aitti. 3 yıl önce..
Zayn'i uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa ilerledim. Karnım 'ben açım' diye bağırıyordu resmen. Mutfakta kahvaltılıkları çıkartıp masaya koydum. Her ne kadar beceremesemde omlet yapmaya çalıştım. Ve sonuç felaket. En azından kimse zehirlenmez.
Arkamı döneceğim sırada ensemdeki nefesle yerime sabitlendim. Ne ara uyandı ki bu? Boynuma ufak bir öpücük kondurdu. Şarkı mırıldanmaya başladı.
Loving you was easy
(Seni sevmek kolaydı)
thought you'd never leave me
(Beni hiç terketmeyeceksin sanmıştım)
Wrapped around my finger
(Parmağıma sarılı)
see ya when I see ya
(Görüşürüz seni gördüğümde)
Now I'm hearing around
(Şimdi etraftan duyuyorum)
that you been running around
(Etrafta dolandığını)
I didn't think I'd miss you
(Seni özleyeceğimi düşünmemiştim)
Now I'm feeling like a fool
(Şimdi aptal gibi hissediyorum)
ooh ohh
It hit me like a heart attack
(Kalp krizi gibi vurdu)
when you finally left me girl
(Beni terkettiğinde)
I thought I'd never want you back
(Seni tekrar istemeyeceğimi düşünmüştüm)
But I don't wanna live in a world with without you
(Ama sensiz bir dünyada yaşamak istemiyorum)
I don't wanna live in a world with without you
(Sensiz bir dünyada yaşamak istemiyorum)
Sesi bana huzur veriyordu. Şarkıyı özellikle bu şekilde seçtiğine adım gibi emindim. Ama üzgünüm Zayn, bu kadar kolay değil.
"Günaydın." Gülümseyip bende cevap verdim.
"Günaydın Zayn." Nefesini enseme verip ellerini belimin önünde buluşturdu.
"Seni özledim Elena." Ellerini geri itip masaya doğru ilerledim.
"Daha iyi misin?" Kaşlarını çattı.
"Dün sinir krizi geçirdiğim için geldin değil mi? Hala umurunda değilim!" Bağırdığında yerimden sıçradım. Gözlerim dolmaya başladığında zor da olsa göz yaşlarımı geriye gönderdim. O'nun karşısında güçsüz düşmek en son isteyeceğim şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.