Part 19

2.7K 138 14
                                    

Bu bölüm;

pinkmarshmellow,

kremsantisever,

Guvvce,

KartaliceTutku,

CansuMalik7,

quennofmilkshake,

elifnur2013,

Lous'inHavucu

Ve

jbmine'a 

İthaftır...

İyi Okumalar Fuckiers :*

***

Zayn'e umursamazca omuz silkip Niall'ın dışarı çıkışını izledim. Niall dışarı çıktığında salona geri dönüp kendimi koltuğa attım. 

Zayn'de kapıyı çarpıp karşıma dikildi.

"O'nun burada ne işi vardı?" Konu bu mu? Gülümsedim.

"Bazı şeyleri konuştuk." Sakince konuşmuştum. O'nun yaptığının tersine. 

"Ne gibi konuları? Sex nasıl yapılır? Ön sex nedir gibi mi?" Ellerimle masada ki dosyayı alıp önüne attım.

"Ya da beni neden ölü olarak gösterdiğini açıklayabilirsin!" Sesim içimde tuttuklarıma karşı öfkeli çıkmamıştı. Ya da nefret dolu. gayet iyi çıkmıştı.

Başımı tekrardan Zayn'e çevirdiğim de gözleri irileşmiş dosyayı inceliyordu.

"Sen bunu nereden bu--" 

"Buldum işte! Şimdi bana açıklama boçlusun!" Bu sefer bağırmıştım. Derin bir nefes alıp karşı koltuğuma oturdu.

"Ne bilmek istiyorsun?" Dişlerinin arasından tıslamıştı. Güldüm.

"Herşeyi!" Sinirle koltukatn kalkıp yanıma oturdu. Neden yanıma geliyorsun ki? Sana sinirliyim anlamıyor musun?

"Neden beni akrabalarımın bulmasını istemedin? Ne haldeydim biliyor musun sen?"  Bana dönüp ellerimi avuçlarının içine aldı.

"Biliyorum, ama eğer akrabaların seni bulsalardı şu anda yanımda olamazdım." Ellerimi ellerinden çektim. Bu yüzden mi yani? Benim neler yaşadığımı biliyor mu bu çocuk?

"Senin yüzünden uyuşturucu kullandım Zayn! Kaç kere tecavüzün eşiğinden döndüm ben! Her sabah ya barda ya da sokak köşesinde uyanıyordum!" Ağlayacaktım neredeyse. Sesim titremişti. O anıları hatırlamak iğrenç bir duyguydu.

"Eğer ölü göstermeseydim yetimhane'ye geri alıcaklardı seni! Ve 18 yaşına kadar da gitmene izin vermiyeceklerdi."  En azından hayatım böyle olmazdı.

"O gün zayn! Ailemi öldürdüğün gün! Geri gelip benden özür dileseydin seni affedebilirdim! Seni bekledim Zayn! Aylarca hatta yıllarca seni bekledim ben! Ama gelmedin! Sonra ne oldu biliyor musun? Bradford'da ki barda gördüm seni! Sarışın bir kızı öpüyordun! Ya da sömürüyordun diyelim şuna biz!"

 Elime damlayan ıslaklıkla ağladığımı farkettim. Ellerimle yüzümü kapattım.

"Bir ay boyunca aynı barda takip ettim seni. Bara gelmediğin günler barın yanındaki evde kız beceriyordun. Sizi izliyordum biliyor musun? Ama sen hiç fark etmedin beni! Aslında bir kaç kere gördün beni. Ama umursamadın."

Ayağa kalkıp gözyaşlarımı sildim.  Zayn'de benimle birlikte kalktı ve yanıma geldi. Ellerimi tutup dudaklarına bastırdı.

"Seni Hala Seviyorum, güzelim." Derin bir nefes aldım.

"Herşeyden önce sevdim seni Zayn.

Biliyorum, sende beni sevdin.

Ama herşeyden önce değil."

Bölüm gecikmesi için çok üzgünüm. Kurguyu toparlamaya çalışıyordum ve çook hastaydım.

Yorumlarınız gerçekten beni çok mutlu etti. Uzu bir bölümle karşınıza çıkmak isterdim ama elimden bu kadarı geldi.

Unutmayın; ne kadar uzun yorum o kadar uzun ve erken gelen yeni bölüm...

Sizi Sefen Ben

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin