Part 9

3.3K 160 13
                                    

elifnur2013

pinkmarshmellow

selenhoran

queenofmilkshake

kremsantisever

Yukarıda gördüğünüz isimler'e bu bölümü ithaf ediyorum. Yanımda olduğunuz için teşekkürler. Siz yenilebiliyor musunuz?

İyi Okumalar...

Gözlerimi perdeden içeri giren ve gözümü yakan güneş ışınları ile açtım. Bir kaç esneme hareketinden sonra yan tarafıma döndüm. Zayn yoktu. Banyodan gelen su sesleri banyoda olduğunun bir göstergesiydi. 

Yani gitmemişti. Yatakta oturur pozisyona geldim. Yan çekmeceden iç çamaşırlarımı aldım. Zayn banyodan çıkınca ben banyoya girerdim. Bir kaç tane de kıyafet alıp Zayn'i beklemeye başladım.

Nihayet banyonun kapısı açıldı. Zayn sadece bel kısmına sardığı havluyla banyodan çıktı. Banyonun pervazına yaslandı.

"Su tasarrufu yapabiliriz bebeğim." Arsızca sırıtıyordu. Bende gülümsemesine karşılık verdim. 

Elimdeki kıyafetlerle birlikte banyoya girdim. Çeşitli losyonlarla vücudumu temizledikten sonra saçımı birkaç kez köpürttüm. Durulanıp üzerimi giyindim. Banyodan çıktım. Yatağımızı toplayıp aşağıya indim. Zayn aşağıda yoktu. Gitmiş miydi yani? 

Mutfağa gidip ağzıma birkaç şey attım. Kahvemi alıp camın kenarına geldim. Zayn dışarıdaydı. Ama evin etrafı iri yarı adamlarla doluydu. Buda ne şimdi?

Kahvemi geri bırakıp Zayn'in yanına yürümeye başladım. O da iri yarı adamların biriyle konuşuyordu. Hepsine göz gezdirdiğimde diğerlerine karşı biraz daha küçük duran çocuğun yanına doğru adımladım.

"Merhaba." Başını yerden kaldırıp gözlerime sabitledi.

"Merhaba efendim." 

"Elena, Elena de." Gülümsedi. Onun gülümsemesine karşılık bende gülümsedim.

"Peki, Elena." 

"Senin adın?" Elimi önüme uzattım. O da elimi tutup sıktı.

"Edward." Güzel bir ismi var aslında. Zengin anlamına geliyor olması lazım.

"Kaç yaşındasın, Edward?" 

"19. Sen?" Benden 1 yaş büyük.

"18." Ağzımı açıp bir şeyler söyleyecekken Zayn'in sesini duydum.

"Elena! Eve! Hemen!" Gözlerimi devirip Edward'a döndüm.

"Gitmem gerek. Sonra görüşürüz." Gülümsedi.

Hızlı adımlarla eve yürüdüm. İçeri girdiğimde Zayn evi turluyordu. Benim geldiğimi görünce adeta üzerime kükredi.

"Niye o kadar yakındınız Elena?" Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

"Sadece adını öğrenmek istedim." Yanıma gelip kolumu tuttu.

"Bir daha konuşmayacaksın. Hiçbir erkekle." Kolumu sıkıyordu ve acıyordu.

"Kolum.. Zayn canımı yakıyorsun." Beni umursamıyordu.

"Duydun mu beni?" Bu yüzden kavga mı edecektik şimdi? 

"T-Tamam." Kolumu bırakıp koltuğa oturdu. Sinirliydi. Gidip yanına oturdum elini tuttum.

"Ne oldu Zayn?" Bana döndü.

"Elena. Tanrı'm hala anlamıyor musun? Seni seviyorum. Ve sadece benim yanımda gülmeni istiyorum.Sadece benimle ol istiyorum. Sadece sana ben dokunayım istiyorum." Kıskanmış mıydı? Beni? Zayn? Gülümseyip başımı göğsüne yasladım. Saçlarımın arasına ufak bir öpücük koydu.

MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin