Bu bölüm;
pinkmarshmellow,
CansuMalik7,
b_nisa21786,
selenhoran,
semanur_1907,
ecezzayn,
AslKazan,
Guvvce,
quennofmilkshake
Ve
KartaliceTutku'ya
İthaftır..
İyi Okumalar...
***
Odaya girdiğimiz anda Zayn beni duvarla arasına aldı.
"Neymiş o yarım kalan işimiz?" Sırıtıp dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim.
(+18 başlıyor kızlar)
Pantolunumun düğmesini çözüp bir çırpıda çıkarttı. Bacaklarımı beline dolayıp elimi t-shirt'ünün içinden kaslarında gezdirdim. Ağzıma doğru inlediğinde tatmin olmuşçasına gülümsedim.
Beni yatağa yatırıp üzerime çıktı. Dudaklarımdan başlayıp boynumun girintisine kadar ıslak ve minik öpücükler bıraktı. Sanki inlememi istiyor gibiydi. İnledim.
Bu sefer sırıtan taraf o olmuştu. T-shirtünün eteklerini tutup çekiştirmeye başladım. Deli gibi onu istiyordum. Lanet olsun ki onu istiyordum. Dudaklarını tenimden kısa bir süreliğine ayırıp t-shirtünü çıkarttı.
Pantolununun fermuarını indirip, düğmesini açtım. Elimin erkekliğine değmemesine özen gösteriyordum. Ama ister istemez değiyordu. Beni kendine çekip pantolonunu odanın her hangi bir köşesine fırlattı.
"Yavaş olmayacağım bebeğim, Ve sen bunun için bana yalvaracaksın."
(Daha fazla yazamayacağım kızlar burayı. Zaten çok da iyi değilim. Midem de bir kötü oldu. Neyse siz devam edin.)
(+18 biter.)
-SABAH-
Başımı yan tarafıma çevirdiğim de Zayn hala uyuyordu. Saçları karışmıştı. Terlemişti ve kesinlikle üstün de hiç birşey yoktu.
Ayağa kalktım ve banyoya doğru yol aldım. Vucüdumu temizledim. Saçlarımı da durulayıp yatak odasına geçtim. Paytak paytak yürüyordum. Ve eğer Zayn beni bu halde görürse gün boyu dalga geçerdi. Dediğini yapmıştı. 1 hafta kıçımın üstüne oturamayacağım kesin.
"Günaydın hayatım." Gülümseyip, Zayn'e döndüm.
"Günaydın, sevgilim." Yavaşça ayağa kalktı ve boxer'ını üstüne geçirdi.
"Dün gece harikaydın." Söylediği kelimeler karşısında hem kızarmış hem de utanmıştım. Tabii ki bakire değildim, ama ondan bu sözleri duymak garipti.
O banyoya doğru yürüdüğünde ben de üstüme rahat birşeyler geçirdim. Ne giydin diye sorarsanız. Zayn'in eşortmanını ve yine o'nun t-shirt'ünü. Neden giydiğimi anladınız siz. Saçlarımı da açık bırakıp. Aşağıya indim.
Ally daha uyanmamıştı. Bugün kahvaltıyı ben mi hazırlıycam? Yapma ama! Mutfağa girdiğim de kahvaltı hazırdı. Masa ile olan kısa bir bakışmanın ardından Ashley'in sesini duydum.
"Nasıl olmuş?" Bunu Ashley mi yaptı? Ama bizim evde yapmayı bilmiyorum diye hep bana yaptırırdı.
"Hani sen yapmayı bilmiyordun?" Sırıttı.
"Birilerinden baka baka öğrendik." Omzuna şakadan vurdum.
Masaya geçip oturdum. O kadar çok acıkmıştım ki tüm masayı yiyebilirim.
"Yavaş ol. Zayn'e de kalsın." Omuz silkip yemeye devam ettim.
"Günaydın." Evet bu cırtlak ses kesinlikle Ally'e ait. Ona dönüp kaşlarımı çattım.
"Sen hala burda mısın?" Beni umursamayıp masadaki zayn'in yerine oturdu. Zayn'in! Yerine! Oturdu!
"Orası Zayn'in yeri kalksan iyi olur." Omuz silkti. Sanki ben konuşmuyorum.
"Kalk diyorum orası Zayn'in yeri." Hiç dinliyor muki beni! Orospu!
"Kalk dedim sa--"
"Oturabilir Elena" Zayn'in sesiyle derin bir nefes verdim. Sinirlenmemeliydim. Hayır, Zayn neden karışıyor ki hem?
"Üstündekiler sana daha çok yakışmış, Meleğim." Yanağıma öpücük kondurup yanıma oturdu. Zorlada olsa gülümsedim.
Masaya bir göz gezdirdiğim de bir kiş eksikti.
"David nerede?" Ashley göz devirdi.
"Jonat'la görüşecekmiş." Gözlerimi irileştirdim.
"Tanrım! Ne?!" Ashley'de bana baktı.
"Söyledim. Ama görüşeceğini söyledi." Bu sefer ben göz devirdim. Kim diye sorarsanız Zayn'den önce 1 ay çıktığım çocuk. Aslında iyi biri. Ama David ile son görüşmelerinde Jonat hastahane'lik olmuştu.
"Bir sorun mu var?" Zayn'in sözüyle kendime geldim. Başımı olumsuz anlamda salladım. Alnıma minik bir öpücük kondurup yemek yemeye devam etti.
"Zayn? Ally ne zaman kendi evine gidiyor?" Zayn'in sert bakışları yemeğinden bana doğru döndü.
"Gitmiyor." Uzatmayacaktım konuyu. Benim daha özel planlarım var. Telefonumu cebimden çıkartıp Ashley'e mesaj attım.
'David'i ara. Eve Jonat'la gelsin. Bir kaç gün misafirim olsa fena olmaz."
Gönder tutşuna bastığımda Ashley'in telefonu titredi. Bana bir bakış attıktan sonra telefonuna geri döndü. Mesajı okuduktan sonra yüzünde piçimsi bir gülümseme oluştu.
Telefonum titrediğinde gözlerimi ekrana çevirdim.
"Olmuş bil."
Gülümseyip yemeğime devam ettim.
***&***
Bir müddet sonra kapı çaldığında koşarak açtım. Tahmin ettiğim gibi Jonat ile David gelmişti. Vay canına! Bu çocuk ne olmuş böyle. Bıraktığımda ergen'in tekiydi. Hırs yapmış sanırım. Gülümseyip ikisine de sarıldım.
İçeri geçtiklerin de Zayn'in Jonat'a olan sert bakışlarıyla karşı karşıya kaldım.
Sanki 'Bu piç kim? Ve burada ne işi var?' der gibi bakıyordu.
"Jonat. Kuzenim değil, eski sevgilim. Bir müddet bizimle kalacak." Zayn'in bakışları daha da sertleşti. Anladı tabi ona gönderme yaptığımı.
"Kalmayacak." Gülümsedim.
"Kalacak." Bakışları koyulaşıyordu.
"Kalmayacak dedim!" Sesi yüksek çıkıyordu.
"Ally'de gidecek o zaman" Bir bana bir de Ally'e bakıyordu.
"Gitmeyecek." Gülümseyip Jonat'ı koltuklara doğru çektim.
"Yeni evine hoşgeldin Jonat."
Yazmak için o kadar çabaladım ki. Yaz, sil. Yaz, sil. Klavye intihara girişecekti neredeyse. Her neyse. Yorumlarınız çok hoşuma gitti. O yüzden yeni bölüm yazdım.
Unutmayın; ne kadar uzun yorum o kadar erken ve uzun gelen yeni bölüm...
Sizi Seven Ben..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.