''Seni üzen insanlardan intikamını al. Bunu kendin için yap.''
-RiRi
Korkumu üzerimden atıp cevap vereceğim sırada telefonu kapattı. Nereye gidiyoruz ki? Nereye gidiyoruz? O nereye giderse gitsin ben hiçbir yere gitmiyorum! Tekrardan koltuğa yayılıp duvarla tekrardan bakışmaya başladım.
Kapı gürültüyle çalındığında yerimden sıçradım. Kapıyı açtığım anda kapıdan sinirli bir Malik ile karşılaştım.
"Sana hazırlan dediğimi hatırlıyorum." Dişlerinin arasından tıslamıştı.
"Ben gelmiyorum ve hiç birşey'de hazırlamadım." Sırıttı.
"Peki, oradan alırız. Sorun değil." Kaşlarımı çattım.
"Nereye gidiyoruz Zayn?" Sorumu umursamayıp içeriye geçti. O yatak odama doğru yukarı çıkarken nihayet onu inceleme fırsatı yakalamıştım. Baştan aşağı simsiyah giyinmişti. Altında dar siyah pantolon vardı. Üzerine 'V' yaka siyah t-shirt giyinmişti. Ve onun üzerinde ise deri yine siyah ceketi vardı.
Kötü Çocuk Malik ha? Sevdim bunu.
Zaman kaybetmeden bende arkasından çıktım. Dolabımı karıştırıyordu. Bana dönüp elindeki kıyafetlerimi elime verdi.
"Bunları giy, dışarıda bekliyorum. Gecikme." Tekrardan kaşlarımı çattım.
"Zayn? Nereye gidiyoruz?"
"Fark ettim de çok soru soruyorsun Elena." Yanağıma öpücük kondurup aşağıya inmeye başladı. Elimdeki kıyafetlere bakmadan üstüme geçirdim.
Aynaya baktığımda Zayn'in neden bunları giymemi söylediğini anladım. O'nun gibi olmuştum. Siyah askılı t-shirt üstüne Zayn'inki gibi siyah deri ceket. Altımda da siyah dar pantolon vardı. Aslında fena sayılmazdım. Dudaklarıma da kırmızı ruj sürdüm. Evet, kesinlikle çok seksi'ydim. İlk defa kendimi beğeniyorum denilebilir.
Aynada kendime gülümseyip aşağıya indim. Çantamı yanıma aldım ve topuklu ayakkabılarımı da ayağıma giydim. Nereye gideceğimizi bilmediğim için çantama convers'lerimi de koydum. Dışarıdan korna sesi geldiğinde hızla dışarı çıktım. Kapıyı kilitleyip Zayn'in Porsche'sini ararken önümde bir BMW durdu. Cam açılınca içeridekinin Zayn olduğunu anladım.
"Binecek misin bebeğim?" Araba ile olan göz ilişkimi kesip ön koltuğa oturdum.
"Arabamı ansıl buldun?" Sorusu karşısına gülümsedim.
"Çok, çok güzel Zayn. Dünki Porsche'ye ne oldu?" Arabayı çalıştırdı.
"Garajda." Gülümsedim.
"Nereye gidiyoruz,peki?" Gülümseyip dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
"Benim Cehennem'ime"
Cehennem? Zayn'in cehennemi? Ne saçmalıyor bu?
"Zayn?" Gülümsedi.
"Efendim?" Ona doğru döndüm.
"Nereye gittiğimiz hakkında birazcık bilgi verebilir misin?" En tatlı gülümsemelerimden birini Zayn'e gönderdim.
"Bebeğim, fazla merak etmek iyi bir şey değil biliyorsun değil mi?" Anında gülümsemem soldu. Zayn durumu anlamış olacak ki dudağıma uzun bir öpücük bıraktı.
"Asma suratını ama, bak orada daha iyi olacağız." Başımı cama yaslayıp gideceğimiz yerde olacakları düşünmeye başladım.
"Uyu istersen Elena, gideceğimiz yere daha çok var." Başımı tekrardan ona çevirdim. Radyoyu gördüğümde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.