Bu bölüm;
Guvvce,
GknurZM,
elifnır2013,
pinkmarshmellow,
quennofmilkshake,
jbmine,
KrtaliceTutku
Ve
Louis'inHavucu342'ye
İthaftır..
İyi Okumalar.... :*
***
Görmem gereken şeyler mi var! O odada ne var merak ediyorum!
"Ben gitsem iyi olacak" Bencede! Git artık! Durman suç ki!
Valizini alıp dışarıya çıktı. Anahtarı cebime sıkıştırıp kendi odama geçtim. Hızlıca üstüme kendi kıyafetlerimi giydim. Anahtarı ve notu Zayn'in eşortmanının cebindne alıp kendi cebime sıkıştırdım.
Hızla aşağıya indim. Ally gitmişti. Böylesi daha iyi olmuştu. Keşke anahtarı vermeseydi. Ama merak ediyorum o odada ne olduğunu.
"Neden giyindin? Biryere mi gidiyorsun?" Başımı olumsuz anlamda salladım.
"Harry aradı. Sizin mekana çağırıyor seni." İlk başta suratıma anlamamaşça baksa da sonradan başını olumlu anlamda sallayıp odamzıa çıkmıştı.
Umarım Harry'i aramaz. Yoksa yalanım ortaya çıkar. Ve yine umarım ki onların burada bir mekanları vardır.
"Ben çıkıyorum bebeğim. Umarım yaramazlık yapmasın."
Umarım yaramazlık yapmazsın! Hıh! Yapıcam! Hem de senin o çok önemli sırrını öğrenicem!
"Görüşürüz." Yanıma gelip dudaklarını sertçe dudaklarıma bastırdı. Acıdan dolayı yüzümü buruşturdum. Geri çekilip hızla evden çıktı. Derdi ne bu çocuğun!
Onu umursamayıp hızla bodruma indim. Kapıya kilidi sokup 3-4 kere çevidikten sonra kapı büyük bir gıcırtıyla açıldı. İçerisi karanlıktı. Telefonumun ışığı ile duvarlardan ışığı açmak için yer arıyordum. İleride gördüğümde hızlı adımlarla ışığı açtım. Etrafıma göz gezdirdiğimde sanki iki üç yıldır kimse girmiyor gibiydi.
Etrafta kelepçeler, silahlar, dosyalar ve beyaz pakette bir kaç şey vardı. Dosyaların yanına gidip bir kaçını elime aldım.
Birinde benim resmim, diğerinde babamın, annemin ve kardeşimin resimleri vardı. Bunlar bizim dosyalarımızdı. İçlerini açtım. Bilgilerimiz vardı.
Dosyaları bir kenara bırakıp beyaz poşetlere doğru ilerledim. Un gibi bir şeydi. Elime alıp ağzıma götürdüm! Tanrı'm! Bu eroin! İçmiyordur değil mi? Belki sadece satıcıdır?
Şimdi siz nereden biliyorsun o'nun eroin olduğunu diyeceksiniz. Zayn ailemi öldürdükten sonra beni yetimhane'ye aldılar. 17 yaşımda oradan kaçtığımda tek kalmıştım. Ve bende kullanmaya başladım. Tabii sonra Ash beni buldu ve düzeltti.
Elimdeki tozu yere silkeleyip dosyaların kapağını açtım. Tüm bilgilerimiz yazıyordu ama neden? Hepsinin sonunda ölüm günleri, saatleri ve hatta saniyleri dahi yazıyordu.
Ama bu işte bir gariplik var! Benim dosyamda neden ölüm tarihim yazıyor?!
Saçma bir bölümle karşınızdayım. 10-15 bölüm sonra final kızlar. Üzgünüm ama gerçekten sanırım saçmalıyorum. Bu arada multimedia'da ki çocuk Jonat!
Kısalık için üzgünüm. Ama geçen bölüm de pek yorum yoktu...
Unutmayın; ne kadar uzun yorum o kadar uzun ve erken gelen yeni bölüm...
Sizi Sefiyorum Fuckiers ;*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MotherFucker (ZaynMalikFanFiction)
Fanfiction►"Mutlu sona inanır mısın?" ►"Sonun olduğu yerde mutluluk olmaz ki." © Tüm Hakları Saklıdır.