13~ yourgirl

1.9K 220 8
                                    

Jimin yorgun bir şekilde girdi kütüphaneye. Bu gün sunumu vardı. Ve konusu çok zor olduğu için yorulmuştu. Kapıyı okadar zor açmıştı ki Bayan Min'nin dikkatini çekmişti.
"Pofidik yanak? İyi misin?" jimin zorlukla kafasını yaşlı kadına çevirdi.
"Çok yorgunum Bayan Min. Bu gün sunumun vardı ve o manyak adam resmen canıma okudu" yaşlı kadın jiminin isyanına gülmüştü. Sonra eğilip çekmecesindeki çikolatayı çıkardı. "Al bakalım çikolata ye de  enerjin yerine gelsin" jimin teşekkür edip aldı. Her zamanki masasına çantasını koydu. Ayaklarını sürüyerek defterin olduğu yere geldi. Bu gün ne yazmıştı acaba.



"Bir sorun mu var?" kız merakla sordu çocuğa. Çocuğu gördüğü andan beri moreli bozuktu. Ve en son merakına yenik düşüp sormuştu.
"Üzgün suratını görmeyi sevmiyorum" dedi ekleyerek. Çocuk derin bir nefes aldı. Bıkmıştı hayattan. Nedense hep zorluyordu çocuğu.
"Çok yoruldum" dedi derin bir nefes alarak.
"Hayattan" dedi ve başını eğdi. Kız onu izliyordu. Söylemesede anlamıştı zaten ama birde ondan duymak istedi.
"Eğer. Dayanamaycak olursan. Ben hep burda olacağım" dedi kalbini göstererek.
"Senin için bir bir süper kahraman olacağım" dedi kız gülümseyerek.
Sonra ekledi..
"Süperman gibi bende senin yourgirl in olacağım"
Çocuk duydukları karşısımda sesli bir kahkaha attı... Kız sonunda o sevdiği gülümsemeyi görünce oda mutlu olmuştu.




"Tanrım. Bu cidden çok komikti!" diyerek güldü. "Yourgirl nedir ya"dedi tekrar gülerek. Jimin farketmemişti.. Yorgunluğunun gittiğini. Defteri yerine koydu ve kıkırayarak Bayan Min'nin verdiği çikolatayı açıp bir ısırık aldı.  "Yourgirl" dedi gülerek.

Dream And Life/ Park Jimin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin