"Jimin.." minji kolunu çekiştirerek konuştu.
"Seni almaya geldim" dedi gülümseyerek jimin.
"Git burda şuan minjiyle konuşuyorum"
"Biliyor musun?" dedi jimin ve ekledi. "Ne yaparsan yap. Nasıl davranırsan davran. Bazı şeylerin önüne geçemezsin. Sen çoktan geride kaldın. Biz çoktan maviliklerdeyiz"
"Ne saçmalıyorsun sen" jimin yavaşça minjinin elini ondan ayırdı. Ve minjinin kolunu tuttu. Adımlarını kapıya yöneltip konuşmaya başladı. "Bir şansın olabilirdi. Ama onun benimle daha erken gitmesine neden oldun" dedi ve kapıdan çıktı.
"Bugün akşam gelirken sıkı giyin havanın serin olacağa benziyor"
"Kızmadın mı?"
"Neden ?"
"Onunla gelmeme.."
"Korktum. Seni göremeyince kendime verdiğim sözü tutamamaktan korktum"
"Söz?"
"Seni koruma sözü.." jimin durup kıza döndü.
"Seni ne olursa olsun. Koruyacağım minji. Her şeyimi kaybetme seçeneğim olsa bile"
Minji cesaretle gözlerinin içine bakmıştı. Bu çocuk onun için cennetten gönderilen bir melek olmalıydı. Diğer hayatında kesinlikle büyük bir iyilik yapmış olmalıydı ki jimin onun için gönderilmişti. Buraya kadar nasıl olduda gelmişti hala çözemiyordu. Jimini ilk gördüğü gün geldi aklına. Kütüphanedeki masanın birine başını koymuş uyuyordu. Saniyelik gözüne ilişmişti o görüntü. Güzel biri diye düşündü o an. Sonradan onun için gönderilen bir melek olduğunu anlamamıştı.
"Biliyor musun?"
"Bende seni seveceğim her ne olursa olsun. Her şeyimi kaybetme seçeneğim olsa bile" kocaman bir adım atıp jimine sarılmıştı. Bunu ilk defa yapıyordu. Böyle güzel hissedeceğini bilseydi... Onunla tanışmak için daha önce davranırdı..Ve finalle karşınızdayım. Biliyorum biliyorum... Final hiç güzel değil. Bendede böyle bir sorun var. Yazamıyorum olmuyor bir türlü.
Okuyan yorum yapan herkese teşekkür ederim.Burdan arkadaşıma teşekkür ederim. Ona kısa kısa hikayerler atmamın sonucunda böyle bir hikaye ortaya çıktı...
Son birşey daha...
Daha önce yıldız ve ya yorumda yapmamamış olsanız dahi burda yorum yapmanızı rica ediyorum. Hikayeyi nasıl bulduğunuzu merak ediyorum.
Ve özel bölüm yazacağım bu yüzden kütüphanenizden hemen çıkarmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
FanficDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...