"Yoksa bizden habersiz sevgili yaptında onunla mı buluşuyorsun velet!" yoongi sinirle konuştu jimine. Kütüphaneye gideceğini söylediğinden beri üyeler mızmızlanıyordu.
"Hyung saçmalama. Tabikide bir sevgilim olsa ilk siz duyardınız. Ödev diyorum ya niye anlamıyorsun" jimin sitemle konuştu. Gidip geleceğini söylemişti ama çocuklar onu bir türlü bırakmıyordu. "Ne bitmez ödevmiş. Bizimde ödevimiz var ama böyle yapmıyoruz" dedi tek kaşını kaldırarak yoongi. Birşeyler karıştırdığını anlamıştı çünkü. Jimin pek sevmezdi kütüphaneyi ama uzun zamandır sürekli orda takılıyordu. Hissediyordu yoongi kesinlikle birşey vardı.
"Hyung ama benimki farklı biliyorsun" gözlerini kaçırarak konuştu jimin.
"Hem boşuna yorulma. Yanımızda zaten bir ayaklı kütüphane var sana yardım eder. Değil mi Namjoon?" Namjoon buna karşılıp başını sallayıp "her daim yardım ederim" jimin okuyup gelecekti. Ne diye uzatmıştı hyungu anlamıyordu.
"Uff. Ben gidiyorum. Yarım saate gelirim" dedi jimin hızlıca kütüphaneye doğru yol aldı."Kimse yok. Bu insan okyonusunun içinde yapayalnızım" dedi kız. Çocukla parkta buluşup sohbet etmek istemişlerdi. Ama kız nedense içine dolan hüzünle konuşuyordu.
"Yalnız olmak bence harika" dedi çocuk. Kalabalığı sevmiyordu. Insanların çoğu çıkar ilişkisi içerisindeydi. Bu yüzden insanlardan nekadar uzaksan okadar iyi fikrini savunuyordu.
"Bilmiyorum bir kaç kişi olsaydı güzel olurdu" dedi kız. Çocuktan başka tanıdığı kimse yoktu.
Akraba.. Yok..
Arkadaş... Yok..
Aile... Yok..
Kimsesi yoktu.
Çocuk kırılmıştı. Oysa kızın onun yanında olduğunu bildiğini sanıyordu. O vardı başkasına gerek varmıydı ki?
"Ben" dedi çocuk sonra bakışlarını kıza dikti.
"Ve sana olan bu sevgim var. Yetmez mi?"
Kız söyledikleriyle pişman oldu.
"Özür dilerim" dedi içtenlikle.
"Bu düşünceyi tamamen siliyorum şimdi. Eğer sen yoksan... Yanımda bütün bu insanlar olsa şimdikinden daha yalnız olurum"Jimin hızlıca çıktı. Bunu yazan kişi neyi düşünerek böyle yazıyordu bilmiyordu. Bir an halini şükretti. Onun yanında ailesi.. Akrabaları... Hatta canından çok sevdiği baş belası arkadaşları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
FanficDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...