özel bölüm 4

1.4K 156 14
                                    

"Sizce ne yapmalıyım?" Taehyungun yönettiği soruya hepmiz ona baktık. "Git söyle hyung sende kurtul bizde kurtulalım. "
"O kadar kolaymı sence fare?" sinirlenmişti Taehyung.
"Hem soruyorsun hem kızıyorsun. Sorma ozaman!" jungkook mızmızlanamaya başlayınca Namjoon ayağa kalkıp Taehyungun kolundan tuttu. "Hyun nereye götürüyorsun beni? O zor bir kız bunu yapamam" Taehyung birşeyler tahmin ediyordu ama Namjoonun sağa solu belli olmazdı. "Sus ve yürü" geri kalanlarda onları takip etmeye başladı. Merak ediyorlardı. Namjoon ne yapacaktı hepsi deli gibi merak ediyordu. Biraz uzakta banka oturmuş kitap okuyordu kız. Minji aklına gelen fikirle Namjoonun kolunu tuttu.
"Benim bir fikrim var" demişti.
"Olmaz ilk önce benim fikrimi yapacağız" herkes merakla bir minjiye birde namjoona bakıyordu.
"Taehyungu tutup kıza atıcam yeter başıma mecnun kesildi bu çocuk senin yüzünden demezsem içim rahat etmeyecek" herkes kocaman gözlerle namjoona bakmıştı.
"Tabikide şaka" diyip kahkaha atmıştı.

"Biraz sessiz olurmusunuz kitap okuyorum" kızın sesini duyan herkes bir anda susmuştu. Bu nasıl bir kızdı böyle? Erkek oldukları halde biraz irkilmiştilerdi ondan.

Minji kızın yanına yürümeye başladı. "Güzel seçim" dedi elindeki kitabı işaret ederek. Kız gülümseyerek baktı. "En sevdiğim. Sende mi okudun?"
"Evet. Taehyung önermişti" diyerek gurubun içinde kıza tek bakmayan kişiyi gösterdi. Namjoon Taehyungu kıza doğru itmesiyle Taehyung yeri boylamıştı. Kitap okuyan kız sinirle yerden kalkıp Taehyungun yanına geldi. Sinirle namjoona bakış atıp Taehyungu yerden kaldırdırmıştı.
"Deli misin sen? Ne diye itiyorsun çocuğu!"
"Evet deliyim. Oda senin için deli. Ve bizde bundan bıktık" kız tabikide anlamıştı dediği herşeyi. Taehyungun çizilen ellerine baktı.
"Bunu o değil sen söylemeliydin" dedi gülümseyerek.

Dream And Life/ Park Jimin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin