Dalgın dalgın yürüyordu jimin. Aklı hala o defterdeki yazanlardaydı. Siyah kadar sıcak mavi kadar huzurlu... Bu garip cümle hoşuna gitmişti. Birine çarpmasıyla kolu acıdı. Bu aralar birçok kişiye çarpıyordu. Aklını ele geçiren o defter yüzündendi hep. Merak uyandırıyordu ordaki cümleler. Bu yüzden birilerine çarpıp duruyordu. Şükür olsun ki çarptıkları insandı.
"Özür dilerim" karşısındaki kız ondan önce davranıp söylemişti. Oysa çarpan jimindi. "Ah.. Asıl ben özür dilerim. Biraz dalgındım sizi farkedemedim" dedi jimin gülümseyerek. Kız başıyla selam verip uzaklaşmıştı. Herkesin kafasını meşgul eden birşeyler vardı.
"Ah.. Çoktan yazmıştır hemen gidip okumalıyım" kendi kendine söylendi jimin. Hızlıca kütüphanenin yolunu tuttu.Bilindik raflara bakarak ilerledi jimin. Bu gün nasıl birsey yazdı acaba diye düşünmeden edememişti. Hızlıca eline defteri aldı.
Kız gözlerine gelen güneş ışığını eliyle siper etti. Güneşi seviyordu ama gözlerini daha çok. Etrafa bakındı. Ama çocuğa ait hiç bir iz bulamadı. Önemli bir işi mi çıkmıştı ki bu kadar gecikmişti.
Korkular içini sarmaya başladı zaman geçtikçe.
Ona birşey olduğunu düşünmek istemiyordu. Ama bu kadarda geç kalmasının bir açıklaması olamalıydı.
Telefonunu eline aldı kız. Parmaklarının alıştığı şifreyi girdi. Ama güneş ışığından dolayı ekran görünmüyordu. Gözlerini iyice kıstı. Ama yok hala görünmüyordu. Tam elini kaldırmıştı ki önüne tutulan el güneşten onu korudu. Kafasını kaldırdı kız. Yanında duran çocuğu görünce rahatlamıştı.
"Neden geç kaldın? Korkuttun beni" dedi kız. Beklemekten değildi isyanı. Çocuğa birşey olmuş korkusuydu.
"Çoktandır burdaydım. Seni izliyordum şurada" diyerek ilerdeki ağacı götermişti eliyle çocuk.
"Biliyor musun?" dedi . Yine aynı şeyi söylemişti çocuk.
"Seni koruyacağım. Ne olursa olsun.. Herşeyden koruyacağım" kız gülümsedi. Çok güçlü biri olamadığını biliyordu çocuğun ama yine böyle demesi iyi hissettirmişti.
"Bende seni seveceğim. Ne olursa olsun. Herşeyden çok seveceğim"Jimin yazan satırları okuyunca düşündü. Bu nasıl bir sevgiydi böyle. Buraya yazılan sevgiyi iliklerine kadar hissetmişti. Güzel ve saf sevgi...
Daha önce hiç karşılaşmamıştı jimin. Ne böyle sevecek biriyle tanışıp sevmiş. Nede böyle bir sevgiyle sevilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
Hayran KurguDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...