"Hyung minjinin kız arkadaşı felan var mı?" jungkook merakla sordu. Jimin tek kaşını kaldırıp "hayır yok. Ne yapacaksın?" dedi. "Kendime ayarlayacağım. Aranızda en yakışıklınız benim ama hala tek takılıyorum olmuyor böyle"
"Sen onla uğraşacağına oturda düşen notlarını yükselt. Annen duyarsa seni dışarıya adım atmana bile izin vermez" jiminin dedikleri üzerine jungkook elini kalbine koyup dehşet içinde jimine baktı. "Felaket tellalı gibisin. Düşünmesi bile kalbime zarar" jimin bunun üzerine büyük bir kahkaha atmıştı. "Akşama kafeye gideceğiz unutma" dedi jimin uyarıcı bir sesle. "Gelmiyorum bir kız bulmadanda gelmeyeceğim!"
"Namjoon hyung seninle takılır. İki sap takılırsınız işte" dedi gülerek.
"Sensin sap!" namjoonun kalın sesi ikilinin arkasını dönmesine neden olmuştu. Sinirli bir boğa gibi jimine bakıyordu namjoon.
"Hyung. Bize ne diyor bakar mısın?" jungkookun dedikleriyle jimin kafasına birtane patlatmıştı. "Sen sus" dedi.
"Ne olmuş kafama göre birini bulamadıysam. Elimi sallasam burdan dubaiye yol olur ama ben istemiyorum" jimin kocaman kahkasıyla etraftaki insanlar ona dönmüştü. "Kabul ediyorum yakışıklısın" dedi jimin daha fazla tartışmamak için. "Neyse ben minjiyi görüp yanınıza gelirim. Görüşürüz" diyip hızlı adımlarla kütüphanenin yolunu tuttu. Artık orası ve çatı katı onların yeri olmuştu. Kütüphaneye girdiğinde etrafa bakındı ama minjiyi görememişti. Burda buluşacaklardı ama neden burda değildi ki?
"Pofidik yanak" jimin duyduğu sesle arkasını döndü.
"Ah merhaba Bayan Min. Acaba minjiyi gördünüz mü?" jimin merakla sormuştu. Kadın kafasını salaldı.
"Bir çocuk kolundan tutmuş götürüyordu"
"Nereye gittiklerini biliyor musun?" jimin telaşlanmıştı. Minjinin arkadaşı yoktu bildiği kadarıyla peki bu çocuk ta kimdi?
"Çocuk bağırarak çatıya gidiyoruz demişti sanırım" jimin duydularaından sonra hızlıca kütüphaneden çıktı. Sanırım orayı biliyordu. Hızlı adımlarla mavi binanın merdivenlerini ikişer üçer çıktı."Minji... Neden anlamıyorsun? Senden hoşlanıyorum diyorum!"
"Bırak kolumu. İşim var gitmem gerek"
"O cüce kılıklıyla buluşacaksın değil mi?"
"Sen kimsinde ona böyle seslen me cesaretinde bulunuyorsun. Şuan gözümde hiçbir değeri olmayan bir çöp gibisin atık."
"Ondan önce ben vardım minji. Seni ondan önce ilk ben buldum"
"Şimdi daha iyi anladım doğru kişinin kim olduğunu"
Duyduklarımdan sonra yavaş adımlarla onlara ilerledi jimin. İkiside Jimini farkedince ona bakmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
FanficDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...