Jimin tekrar defterin yanına giderken çocuklara dönüp "ben birazdan gelirim" dedi. Çocuklara herşeyi anlatmıştı. Sanki bir macera filmi izler gibi jimini dinlemişler bazılarıda kaş göz işaretleriyle jimini işaret edip fısıldaşmıştı. Buraya gelmek ençok yoongiyi mutlu etmişti. Sessiz ortamlar onun uyumasına yardımcı oluyordu.
Jimin hızlıca gelip defteri eline aldı. Orda olduğuna mutlu olmuştu. Bir ihtimal kızın alacağını düşünmüştü. Utangaç bir kıza benziyordu sonuçta. Hemde onun özeliydi sonuçta okutmaya bilirdi.
"Eğer bir gün kaçmak istesem benimle gelirmiydin?" kız merakla sordu çocuğa. Çocuk rüzgarda karışan saçlarını düzeltti. Ama asi rüzgar tekrar dağıtmıştı saçlarını. Derin bir nefes aldı.
"Bülbül hikayesini biliyor musun?"
Kız kafasını olumsuz halde salladı.
"Birbirini seven iki bülbülden biri bir gün ortadan kaybolmuş.. Diğer bülbül sabırla beklemiş ama ne gelen var ne giden. Birgün dayanamayıp diğer bülbül kaybolan bülbülü aramaya gider. Her yere bakar ama yok. Sonra gözünden bir damla yaş süzülür ve oracıkta ölür.
Eğer bülbülün gözünden bir damla yaş düşerse ölür" kız tekrar anlamamıştı birşey bu konuyla ne alakası vardı bunun.
Çocuk devam etti.
"Eğer sen gidersen benimde sonun o bülbül gibi olur. Bu yüzden yaşamak için sana ihtiyacım var"Jimin gülümsemişti. Hızlıca gidip bir kalem ve kağıt aldı eline. Oda birşeyler karalamak istemişti. Tıpkı minjinin yaptığı gibi.
"İmkansız bir şey mi isitediklerim?" kız merakla sordu çocuğa. Okadar güzel hayalleri vardı ki kızın kabul olamayacağı düşünüyordu.
"Evet" dedi çocuk "imkansız" dedi tekrar. Kız üzülmüştü. Oda biliyordu ama çocuktan duyamak dahada üzmüştü onu.
"Ve ben okadar imkansız görünen hayallerinin hepsini gerçeğe dönüştüreceğim. Uçman için kanatların ben olacağım"Jimin kağıdı katlayıp defterin arasına koydu. Söz vermişti kendine bunları yazanın yaralarını o saracaktı. Tekrar yerine koyup üyelerin yanına gitti.
"Bizde okusaydık jimin" namjoon konuşmuştu jimin çantasını takarken.
"Belki bir gün hyung ama şimdi değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
FanfictionDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...