Jimin hızlıca koşmaya başlamıştı. Arkadaşları yüzünden geç kalmıştı. Belkide minji çoktan gitmişti. Parkın girişini görünce gülümsedi. Hızını biraz daha artırarak koşmaya devam etti. Herzamanki buluştukları yeri görünce mutlulukla kıkırdadı. Minji oradaydı.
Tam karşısında durdu. Koştuğu için nefes almakta zorlanıyordu. Birkaç dakika hızlı nefes alış verişleri zamanla sakinliklerine kavuşmuştu.
"Ben.." jimin konuşmadan minji parmağını dudaklarına koymuştu.
"Biliyorum az önce yoongi aradı. Sanırım çocukları çok kötü azarlamış ve hepsinden seni tuttukları için özür diletti" diyerek kıkırdadı.
Jimin tekrar ağzını açmıştı konuşmak için ama minji ondan önce davrandı.
"Biliyorum kendini suçlu hissediyorsun. Ama sorun değil. Seni sonsuza kadar beklerim. Sonunda yine bana geleceksen eğer" jimin gülümsemişti. "Aklıma hayallerini yazdığın defter geldi. Ordada böyle bir cümle diyordu kız çocuğa" dedi jimin. Minji kollarını jimine doladı. Jimin birkaç saniye bu ani hareketi anlamak için bekledikten sonra oda sarılmıştı.
"Onlar hayalim olabilir. Ama sen benim hayatımsın jimin" geri çekilip jiminin o büyük dudaklarını kendilileriyle birleştirdi.Jimin Minjiyi kendinden uzaklaştırıp konuştu.
"Seni seviyorum küçük kuş...""Seni seviyorum... Sonsuz mavilik..."
Özel bölümler üçtane oldu. Sanırım onları n sayısını beş yapacağım.
Umarım olmuştur.
Brn yazarken zevkle yazdım umarım sizde okurken bu zevki alıyorsunuzdur.
Sevgiyle kalın
Kanatlı panda Taelif 🙆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream And Life/ Park Jimin✔
FanfictionDüzenlenecek... "Eğer uçmak istiyorsan. Ben senin kanatların olacağım" * "Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa" ...