31~ tahmin bile etmiyordum

1.6K 176 6
                                    

Minji heycanla defteri açtı. Yine birşeyler yazmış mıydı? Yere düşen kağıdı eğilip aldı. Heycandan eli titremişti. Acaba jiminde onunkileri böyle mi bekliyordu. Hızlıca kağıdı açıp okudu.

"Biliyor musun?"
Dedi çocuk kıza. Kız sevdiği kediden dikkatini alıp çocuğa verdi.
"Eğer küçük kuş uçamıyorsa uçsuz buçaksız maviliklere... Ben getireceğim o mavilikleri küçük kuşa"


"Küçük kuş?" dedi kendi kendine minji. Nedemek istemiştiki?
"Sensin" minji duyduğu sesle etrafına bakındı. Ama kimse yoktu.
"Diğer bölmedeyim. Bekle yanına geliyorum" bu ince sesi tanıyordu. Heycan iliklerine kadar işledi bir anda. Soluna baktığında ona gülümseyerek gelen jimini gördü minji. Ne kadarda kelebek öldüren cinstendi bu çocuğun gülümsemesi diye düşündü.
"Sensin.. Derken?" dedi merakla.
"Bana bunların hayallerinin olduğunu söylemiştin değil mi?" minji kafasıyla onayladı. Evet söylemişti ama kuş ne alakaydı.
"Bende o hayallerin hepsini gerçeğe çevireceğim.
Mavin ve siyahın
Uçsuz bucaksız gökyüzün
Kanatların
Kahramanın
Dipsiz kuyunun sonuna ulaşan ipin
Hepsi ama hepsi ben olacağım
Eğer sende istersen?" minji şaşkınlıkla jimine bakıyordu. Şimdi anlamıştı küçük kuşun ne olduğunu.  Bir anda etrafta duyulan alkış... Gülüşme.. Ve ıslık sesleriyle... Jimin ve minji dikkatlerini onlara vermişti. Jimin içinden en güzel dileklerini çocuklara iletiyordu.
Sinirle onlara bakıp "sizi öldüreceğim" demişti dudaklarını onatarak. Bütün üyeler sessizce sağa sola kayarak yok olmuşlardı. Bu çocuğun tersi bazen kötü olabiliyordu.
Jimin karşısındaki utangaç kıza baktı.
"Hemen cevap vermene gerek yok. Ben seni beklerim.. Ayrıca sen onların kusuruna bakma biraz çenesi düşüktür onların. Ayrıca meraklı" jimin ortamdaki gerginliği atmak için konuyu dağıtmıştı. Ama karşısındaki kızdan hala tepki alamamıştı. Fazlamı alakasız zamanda söylemişti. Şuan pişmanlık hissetmisti.
"Neyse ben gideyim. Görüşürüz minji" dedi elleriyle önündeki saçları geriye atarak. Bunu genellikle gergin olduğunda yapıyordu. Kız başıyla onayladıktan sonra giden jiminin arkasından baktı. Jimin görüş alanından çıkınca elini kalbine götürüp derince nefes aldı. Elindeki deftere bakıp "senin bunlara yol açacağını tahmin bile etmiyordum"

Dream And Life/ Park Jimin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin