DERİN SOYKAN:
Masum, annesine fazla düşkün, babası tarafından ilgi görmeyen, baba sevgisine muhtaç, moda tasarımı üzerine eğitim alan, henüz on dokuzuna yeni basmış, 1.70 boylarında, beline kadar uzanan kumral saçları ile herkesi kendine bilinçsizce de olsa hayran bırakabilen bir kızdır. Bütün entürimanlara hayran olan Derin, küçüklüğünden beri annesinin de desteğiyle piyano çalmaktadır. Kendisini müzik konusunda geliştirmiştir. Ayrıca piyanist olduğu gibi de sesi de muazzamdır. Ayrıca yine küçüklüğünden beri bale eğitimi alan profesyonel bir balerindir. Babası ile annesi zamanında zoraki bir evlilik üzerine hayat kurdukları için babası annesine ve Derin'e eziyet eder. Ama varlıklı bir ailedirler. Tek çocuk olan Derin, bir gün babasının işi dolayısıyla şehir değişikliği yapmak zorunda kalırlar. Hayatı boyunca şanssızlıkları peşini bırakmayan Derini, bakalım yeni hayatında neler bekliyor olacak ...
>< >< >< >< ><
ARAS KANLI:
Ailesine fazla düşkün bir adam. En çok da annesine... Abisi Barış'ı ne kadar çok sevse de aile içinde birbirleriyle sürekli bir çatışma halindedirler. Öz kardeş oldukları halde abisi Barış, Aras'a çok büyük bir yanlış yapar. Ve bundan zerre kadar da pişman değildir. Varlıklı bir ailenin çocuğu olan Aras, neredeyse yirmi yedi yaşına basmış, oldukça yakışıklı, 1.90 boylarında, çikolata kahve gözlerine bir bakanı tekrar baktıran büyüleyici bir güzelliğe sahiptir. Müziğe de ilgisi bambaşkadır. Piyano, bateri ve gitar çalmaktadır. Üniversite de konservatuar üzerine kendini geliştirdiğinden sesi de muazzamdır. Abisine henüz siniri geçmemişken arkasına annesini de kaybeder. Tabi bu olay on sekiz yaşlarında ya varken ya yokken gerçekleşir. Abisi ve babası, annesini bir trafik kazasında kaybettiklerini sanarlarken, aslında gerçek bu değildir. Öğrendiği gerçek ile intikam ateşine tutuşan Aras'ı yıllar eskitir. Ve o artık eski Aras Kanlı değildir. Zamanla kötü işlere bulaşır. Yaptığı her kötü işin arkasını da iyi toparlar. Polislere hiçbir delil bırakmaz. Zaman onu bu işte iyice ustalaştırmıştır. Yıllar sonra emeline ulaşır. Ve o artık intikam ateşiyle yanıp kavrulan bir soğukkanlı katile dönüşür...
Karakterleri kısaca tanıtmak istedim. İyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KATİL #Wattys2017
Mystery / ThrillerHer ruh payına düşen acı adedince özgürleşir. Sonsuz özgürlüğe kavuşanlara selam olsun .... ***** Savunmasız bir AV ve ölümüne korkutucu bir AVCI ... İntikam ateşi ile yanıp kavrulan bir katil, pençelerine aldığı kurbanına aşık olmak üzere... Ama d...