«ÖNEMLİ»

164 54 41
                                    

Biliyorum ki bir çoğunuz bu bölümü dikkate almayacak. Ama iki dakikanızı ayırabilir misiniz lütfen :)

Arkadaşlar ' Karanlık Katil ' kitabımı çok severek ve isteyerek yazıyorum. Fakat emeğimin karşılığını alamıyor gibiyim. Sizlerden istediğim sadece ve sadece oy ve yorum. Bence çok zor bir şey değil.

Sizlerden yorum atmanızı istememin sebebi; kitabın gidişatı. Acaba beğeniliyor mu..
Sadece fikirlerinizi merak ediyorum. Evet okunma sayımız gün be gün artıyor. Fakat üç-beş kişi dışında ne bir yorum atan ne de oylayan var. Bunları yapanlara çok teşekkür ediyorum. Nolur kırmayın beni.

İkinci olarak, sizlerden vote (oy) istememin sebebine gelirsek; Ben wattpadi ilk 2014 yılında keşfettim. O zamanlar kitap nasıl yazılır vs hiçbir bilgiye sahip değildim. 2015' e doğru wattpadin herşeyini öğrendim fakat kitap yazmaya cesaretim yoktu. Evde onlarca yazdığım kitaplarım var. Deste deste kitaplığımda duruyorlar. İnsan yaptığı herşeyin bir karşılığını bekliyor elbet.

Şimdi hayallerimi gerçekleştirmem için bir adım attım. Ve o adımlarımın devamının gelmesi için sizlerin desteğine ihtiyacım var. Bu konuda yanımda olmak isteyen var mı acaba ? :)

#Wattys2017#' ye katılmayı çok istiyorum. Fakat bunun için sizlerin oylarına ihtiyacım var.

Umarım sizlere biraz olsun kendimi ifade edebilmişimdir!

Sizler benim 'Karanlık Ailem' siniz!



***
Bu arada en çok yorum ve oy atana o bölümü ithaf etmeyi düşünüyorumm..
***



Şimdi bu yolda kimler bana eşlik etmek istiyor ?

:)

KARANLIK KATİL #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin