Şanssızdım.Dünyanın en şansız insanıydım.Çünkü bunun başka bir açıklaması veya mantıklı başka bir çıkar yolu yoktu.Tamda şuanda hayatımın boka sardığı şu sıralarda karşımdaki adama sandalye fırlatmamak için kendimi zor tutuyordum.Ne diyordu bu?Deşifre etmek mi?Ünlü bir oyuncu mu?Bu adam neler saçmalıyordu böyle?Ve ben neden hala yüzümdeki aptal gülümsemeyle bu adamı dinliyordum?"Yani Soo bu işi başarırsan ömür boyu işsizlik hakkında endişelenmene gerek kalmaz.Ve tabiki para hakkındada.."Karşımdaki patron bozuntusu purosundan bir nefes aldı ve babacan bir tavırla gülümsedi.O anda onun ağzını burnunu dağıtma isteğimi zar zor bastırmış ve yüzümdeki aptal gülümsemeyle yavaşça ayağa kalkıp selam vermiştim.Bu yaptığım aptalcaydı.Para budalası gibi gülümsemem ve onun yüzüne karşı ne kadar iki yüzlü olduğunu söyleyememem acınasıydı.
"Bu işi en iyi şekilde yapacağıma emin olabilirsiniz efendim."Ve işte gene yapmıştım.Kendimden iğreniyordum.Şuanda yüzüme takılı olan aptal gülümsemeden ve işimden iğreniyordum.İnsanların ne yaptığı,kiminle seviştiği ve kimden ayrılıp kiminle birlikte olduğu umurumda bile değildi.Bu meslek berbattı.Ve karşımdaki adama baktıkça bu mesleği seçerek ne kadar büyük bir hata yaptığımı anlıyordum.
Ben bir paparazziydim.Bu mesleği seçmemdeki en büyük etkense aptal magazin programı takıntımdı.Bu takıntım daha 13 yaşında başlamış ve git gide bünyeme bir virüs gibi yayılmıştı.Tabiki 13 yaşındaki hedefim farklıydı.Bir süper star olmayı hayal ediyordum.Dünya çapında tanınacaktım ve milyonlarca hayranım olacaktı.Ama gel gelelim ola ola milletin özel hayatını kovalayan bir paparazzi olmuştum.Hem de 2.sınıf bir magazin dergisinde.Ve bu lanet herifin bana verdiği görev sudan korkan birinin can kurtaran olması kadar mantıksızdı.Deşifre edecektim.Bir oyuncunun özel hayatını en ince ayrıntısına kadar ortaya serecektim.Ve bu ünlü oyuncu ukalalığı ve biseksüelliği ile bilinen Kim Jongin'di.Bütün kızların ve erkeklerin görünce kendinden geçtiği ve benim zerre kadar umrumda olmayan Kim Jongin'di.Ve asıl olay ise onun hayatını gazeteci kimliğimle değilde Do Kyungsoo kimliğimle keşfedecek olmamdı.Tanrı aşkına!Dünyaca ünlü bir oyuncunun hayatına elimi kolumu sallayarak nasıl girebilirdim ki?Hele bu kişi bensem.Hiçbir iyi özelliğim ve dikkat çeken hiçbir yanım yoktu.Oldukça umursamaz,oldukça paragöz ve oldukça kibirliydim.Ve Kim Jongin'in benim gibi birinden zerre kadar hoşlanacağını sanmıyordum.Bu lanet olası olay kimin fikriydi ki?Ve asıl önemli olansa beni bunun içine kim dahil etmişti?"Dostum bitmiş görünüyorsun?"
"Bittim zaten."Gerçekten bitmiştim.Yapabileceğim hiçbir şey yoktu.Kovulmaya adım adım yaklaşıyordum.Bundan 1 ay sonra açlıktan ölmüş olarak bir çöp konteynırında bulunacaktım.Gazetelerde boy boy haberlerim çıkacak ve her okuyan bana zavallı çocuk diyecekti.Hatta belki Kim Jongin de benim için üzülecekti.
"Gerçekten dostum neyin var?"Baekhyun'la ortak kullandığımız çalışma odasına girip kendime koltuğa fırlattığımda Baek çoktan ikimize kahve hazırlamaya başlamıştı bile.
Baekhyun bu hayattaki tek dostumdu.Onunla üniversite yıllarında tanışmış ve o zamandan beri hiç kopmamıştık.Birbirimizden oldukça farklı karakterlere sahip olsakta birimizin eksiğini diğerimiz tamamlıyordu.Ve bu da bizi mükemmel bir ekip yapıyordu.Belkide o piçin bana bu görevi vermesinin bir nedeni de buydu.Mükemmel bir takım arkadaşına sahiptim.
"Tamamen boka battım Baek."
"Bunu daha önce söylediğinde seni tefecilerin elinden kurtarmıştım."O anı hatırlayınca gülümsedim.Baek'in suratındada aynı gülümseme çoktan yerini almıştı.Birlikte o kadar çok anımız vardı ki her birini hatırladıkça yüzümde oluşan gülümsemeye engel olamıyordum.Ve aklıma gelen bütün anılarda Baek'in bir şekilde beni kurtardığı anılardı.
"Bu sefer sen bile beni kurtaramazsın Baek."
"Sadece anlat.Bilirsin yapamayacağım hiçbir şey yoktur."Bana uzattığı kahveyi aldım ve bir süre ellerimin ısınmasını bekledim.Hadi ama!Ucunda ölüm yoktu ya.Bu işi yapabilirdim.Bu işe imzamı atıp Kore'nin en popüler gazatecisi olabilirdim.Daha önce kimse bu adam hakkında bir şey öğrenememişti.Onun hakkında bir şeyler öğrenen ilk kişi neden ben olmayacaktım ki?
"Sanırım bütün kirli çamaşırların ortaya dökülme zamanı geldi dostum."Kahvemden bir yudum aldım ve Baek'in tepkisini beklemeye başladım.Tamda tahmin ettiğim gibi merakla bana bakmaya başlamış ve altında yatan şeyi biraz olsun sezmişti.
"Dostum iş aldın öyle değil mi?"Gözlerindeki parıltıları görebiliyordum.Avına yaklaşan bir aslanın parıltılarını taşıyordu.Ve bu parıltıyı taşımasının nedeni benim aksime onun insanların özel hayatını kurcalamayı sevmesiydi.Baekhyun tam bir karmaşa insanıydı.
"Görüp görebileceğin en iyi iş.Ve bu iş bittikten sonra ayaklarımızı uzatıp keyfimize bakabiliriz."
"Bana lanet olası işi söyle."Baekhyun sabırsızca kıpırdandı ve bana baktı.Biraz önceki sinirimin geçtiğini ve içimi garip bir heyecanın kapladığını hissediyordum.Bu işi yapacaktım.
Çünkü biliyordum ki bu sektörde yükselmek için birilerini çiğnemen gerekiyordu.Ve benim yerimde saymaya hiç niyetim yoktu.
"Kim Jongin'in bütün pisliklerini açığa çıkaracağız Baekhyun.Ve sakın bana öyle bakma.Bunu nasıl yapacağımız konusunda benimde bir fikrim yok."Baekhyun gözlerini kocaman açıp tuttuğu nefesini bırakırken dudaklarından bir "Siktir."döküldü.Fakat biraz sonra kurduğu cümleler tamda Baekhyun'dan beklediğim cümlelerdi.
"Onun hangi renk iç çamaşırı giydiğine kadar öğreneceğiz Soo.Sen sadece bana bırak."
....
"Baekhyun'un Süper Özel Dersi 1
Kim Jongin'i Tanıma
Gerçek adı:Kim Jongin
Lakabı:Kai
Yaş:22
Çıkış yaptığındaki yaşı:18
Sayısızca ödülü,gişe rekorları ve milyonlarca hayranı var.Ama asıl önemli olan bunlar değil.Bizi ilgilendiren kısımlara geçiyorum.
Kişiliği:Ukalalığı,Sessizliği ve Huysuzluğuyla bilinir."Baekhyun'un gözündeki gözlüğe bakıp gözlerimi devirme isteğimi bastırırken kendini konuya oldukça kaptırdığını fark ettim ve gülümsedim.
"Hey sen dikkatini buraya ver.Devam ediyorum.
İdeal tipi:Büyük gözler ve büyük dudaklar.Tanrım!Kyungsoo bu sensin."Ona elimde tuttuğum yastığı fırlatıp gülerken o attığım yastığı umursamadı ve anlatmaya devam etti.
"Gözlerin ve dudakların işimize yarayabilir.Herneyse gizemli kişilerden hoşlanıyormuş.Sen açık bir kitap gibisin.Bunu bir şekilde halletmeliyiz."
"Bir dakika bir dakika.Neden değişmem gerekiyor?"
"Çünkü ilgi çekici hiçbir yanın yok.Sıkıcısın.Ve sana ancak ben katlanabiliyorum.Ve tabikide değişmelisin.Bahsettiğimizkişi Kim Jongin dostum."Tamam Baek'in söylediği şeylerde bir parça doğruluk payı olabilirdi.Ama sıkıcı falan değildim.O kadar da kötü olamazdım.
"Her neyse.Ayrıca sıkıca falan değilim.Bana ne planladığını anlat."
"Seni öyle biri haline getirrceğim ki Soo sen bile kendinle arkadaş olmak isteyeceksin."Baekhyun sinsice sırıttı.Ve bu gülüşün altında yatan şeyi biliyordum.Baek yapacağını söylediği şeyi mutlaka yapardı.
Ve Kim Jongin'in dibe vurmasına çok az kalmıştı.