Dzięki Dyrektorowi nasz szlaban polegał tylko na odśnieżaniu chodników Hogwartu ,co w rezultacie skończyło się bitwą na śnieżki ja i Drops kontra Fred i Gorge , oczywiście wygrałam ja i Dumbledor bo on załatwił chłopaków czarami i takimi różnymi.
Właśnie z bliźniakami wracaliśmy z "szlabanu" na lekcje , ale po drodze spodkaliśmy Nevilla który powiedział ,że mamy nadzwyczajny apel. Więc póściliśmy się biegiem do zamku . Kiedy znaleźliśmy się już w Wielkiej sali Dumbledor przedstawił nam nowych uczniów Luka Malfoya ,kuzyna Draco i trzy dziewczyny Lunę ,Sushan i Emily Smith. Tak trojaczki.
Sushan i Emily trafiły do Gryffindoru ,a Luna i Luke do Slytherinu. Po przydziale nowych Dumbi zarządził obiad po czym stoły zapełniły się różnymi pysznościami.-Wielka bitwa na żarcie!!!!!-krzyknęłam razem z bliźniakami i po chwili większość uczniów obecnych na wielkiej sali zaczęło I Wojnę na jedzenie w tym roku szkolnym.
McGonagall próbowała zapanować nad powstałym chaosem ,ale po tym jak dostała od samego dyrektora naleśnikiem przyłączyła się do bitwy. I tym oto sposobem całe grono pedagogiczne no może oprócz Snapa bawiło się w najlepsze razem z nami.-Potter, Weasley i Diggory macie to posprzątać -zarządziła profesor od transmutacji.
-Pani psor ale ja muszę siku!-krzyknął Fred.
-I ja też !-zadeklarował George.
-Dobrze ale zaraz wracacie-oświadczyła Minerwa.
Chłopcy natychmiast zniknęli a ta zamknęła za nimi drzwi tym samym pozostawiając mnie i Cedricka samych.Już chciałam zacząć sprzątać ale poślizgnęłam się i wpadłam na Cedricka co tym samym skutkowało naszym upadkiem.
-Zejdź ze mnie bo zacznę krzyczeć że chcesz mnie zgwałcić!-krzyknęłam na Ceda który sobie wygodne na mnie leżał.
-Kto powiedział że chce cię zgwałcić?-zapytał podnosząc się i mnie z podłogi
-Na przykład twoje spodnie -uśmiechnęłam się złośliwie wskazując na nie. Chłopak po tym geście momentalnie spłonął rumieńcem i mnie przytuli po czym złożył na moich wargach namiętny pocałunek.
-No no gołąbeczki tylko chwilę nas nie ma a wy już -zachichotał któryś bliźniak.
-Żeby z tego dzieci nie było -odparł drugi-nie chcę być tak młodo dziadkiem.-powiedział udając ,że ociera niewidzialną łzę.-No już nie gadać tyle tylko sprzątać!!-krzyknęłam w ich stronę
__________
Sorki za błędy i zapraszam do ★
CZYTASZ
Zawsze I Na Zawsze [Zakończona✔]
FanfictionHarry Potter... Tak to świetna postać.., ale czy zastanawialiście się kiedyś co mogło by się stać gdyby miał on siostrę? Nie?? W takim razie zapraszam.. _________________________________________ Najwyższe notowania:#283 w fanfiction. EDIT: CZYTA...