Roździał 18

1.9K 74 6
                                    

-Cormac wyleciał , Cormac wyleciał-mówiłam śpiewnym głosem do bliźniaków z ,którymi po uczcie wracałam do pokoju wspólnego.

-Wiemy i też się z tego cieszymy!!-krzyknął George.

-Mam pomysł zagrajmy w butelkę ze ślizgonami i puchonami! - wyparował Fred.

-Się rozumie się!!

___________

Po jakimś czasie Ja ,Fred, George, Cedrick,Sushan, Emily,Luna, Draco,Luke(przypominam kuzyn Draco),Harry,Ginny,Ron i Hermiona siedziliśmy w naszym pokoju(moim, Hermiony ,Ginny i Lav).

-Hermiono proszę zaklęcie fauszoskopa-powiedział Harry kłaniają się teatralnie.

-Już się robi!

-Luna ty zaczynasz!

Butelka zaczęła się kręcić i wypadło na Emily.

-Pytanie czy wyzwanie?

-Pytanie.

-Czy ktoś ci się podoba?-wypaliła blondynka(nwm czy mówiłam Luna jest blondynką).

-Nie.-i w tym momencie w górę z butelki  wystrzeliła czerwona iskra ,a na Emily poleciała stróżka lodowatej wody.

-Kłamiesz!-krzyknęła.

-Tak podoba mi się ktoś.-odparła zniesmaczona

-Kto jest tym szczęściażem siostrzyczko ?

-Pytanie tego nie obejmowało.

-Yhh... No dobra kręć.

Butelka ponownie się zakręciła ,wypadło na Ceda.

-Pytanie czy wyzwanie?

-Wyzwanie.

-Całuj Merry przez minutę.

-Też mi wyzwanie -prychnął przysuwając się do mnie i łącząc nasze usta w namiętnym pocałunku.

-Kocham Cię - powiedziałam kiedy się od siebie oderwaliśmy.

-Ja ciebie też.

-Słuchajcie ja muszę do toalety! - powiedział Fred po czym wybiegł.

-Emily kto ci się podoba?-Ron zadał pytanie

-No..Fred.-odpowiedziała

-To dlaczego mu tego nie powiesz?-zapytałam.

-CO! JAK MAM TO MU POWIEDZIEĆ .HEJ FRED KOCHAM CIĘ .ODKĄD CIĘ ZOBACZYŁAM TO ŻYWIĘ DO CIEBIE WIĘCEJ NIŻ PRZYJAŹŃ.SKĄD MAM WIEDZIEĆ ŻE ON TEŻ MNIE KOCHA?HMMM...?

-Może dlatego że stoi za tobą i się uśmiecha.

Emi zrobiła gwałtowny zwrot i spłonęła rumieńcem,a Fred powoli zbliżył się i pocałował ją.

-Och... Jakie to śłodkie! - krzyknęła Hermiona.

Później podały różne wyzwania i pytania .Dopiero o północy wszyscy zaczęli się zbierać.

To był ciekawy dzień - pomyślałam.














_______________________

Sorki za błędy.Zapraszam do ★


Zawsze I Na Zawsze [Zakończona✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz