Roździał 26

1.5K 76 5
                                    

Dzisiaj nareszcie odbędzie się długo oczekiwany mecz Gryffindor - Slytherin.
Niepowiem ,ale jestem ciekawa jaki będzie jego wynik ,zwłaszcza że sama jestem ścigającą.

-Gotowa?- zapytała mnie pełna energii Ginny.

-Widziałaś może gdzieś moją szatę do Quidditcha?-odparłam.

-Czyli nie ,a tak widziałam trzecia półka od góry i czwarta od lewej.

-Dzięki!-Odkszyknęłam dziewczynie wychodząc z łazienki.

-To co idziemy na śniadanie?-zapytała.

-Jasne!

_______________

-Czemu nasz wybraniec nic nie je?-zapytał Harrego Fred.

-Troszeczkę się stresuje.

-Dlaczego przecież grasz już od pierwszej klasy.-ponagliłam z odpowiedzią.

-No tak , bo to tylko wspaniały dobrze ,a właściwie bardzo dobrze grający Slytherin.-powiedział z sarkazmem

-Dzisiaj zmieciecie te robactwo z powierzchni ziemi!-wrzasnął na całą wielką salę podniecony Neville,na co w odpowiedzi członkowie Slytherinu posłali mu wściekłe spojrzenia.

-Ups..-wyszeptał wyraźnie przestraszony.

___________

-Pamiętajcie to ma być ładna i czysta gra.
Pani Hooch jak zwykle rozpoczęła mecz swoją bardzo dobrze wszystkim znaną formułką.

-I ruszyli !!!! -komentował Jordan.
Angelina jest przy posiadaniu piłki ,podlatuje do pętli i.......GOL!!
Pierwsze punkty dla Gryffindoru!!
-Crab odbija tłuczka w stronę Harrego  co za parszywy grubas!
-Już przepraszam pani  McGonagall ,wiem mam być bez stronny.
-Adrian Pucey(?)jest w posiadaniu kafla i jest no nie.....Gol dla Slytherinu.-powiedział bez entuzjazmu
-Sero Wood taka chuda glizda strzeliła ci gola?Już przepraszam pani profesor!!
-Harry i Draco chyba  dostrzegli znicza ,zaniżają się coraz bardziej i bardziej są dziesięć metrów od ziemi Draco wymiękł a Harry.....TAK...Harry złapał złotego znicza Gryffindor wygrywa!!!










____________

Sorki za błędy.Zapraszam do ★

Zawsze I Na Zawsze [Zakończona✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz