SHARON?
Lama saya terstuck tengok tu screen handphone. Terus stop ringing. Lepas tu keluar notification '25 missed call'. Saya cuba guyang, tapi badan saya mcm kena locked, tidak dapat guyang. Saya rasa sudah bulu kaki panjang p menggesel betis saya. Adei, seram saya tiba-tiba. Lepas tu, dia menggeliat terus dia tarik lagi badan saya pi dekat badan dia. Hangat betul tu badan dia, saya baru mau pusing.
"Don't move..." Husky tu suara yang macam baru bangun punya suara. It sounds so sexy, slow and steady. Kepala saya terbaring lagi lepas dia tarik badan saya. Nah, menggesel lagi kaki dia pi.kaki saya. Geli eh, bebulu kaki!
Ngettttttttt.....
Ngettttttttt.....Bervibrate lagi tu handphone, tapi tidak kena peduli.
Dui, seram sejuk sudah saya. Saya cuba ramas badan saya guna tangan kiri di dalam selimut, gegar-gegar sudah badan ah. Saya terpegang paha saya. Naik sikit tangan, santut. Saya tarik keluar tu santut saya di punggung habis tesisip di tengah-tengah 😧. Mana dress saya? Tangan saya naik lagu, saya tersentuh tangan. Dub dab dub. Adakah saya bermimpi? Saya cuba ingat. Saya kelip mata, melekat-lekat mata saya macam ada gam. Baru saya teringat, confirm mekap saya hancur ni 😲 😲 😲. Saya kelip lagi, pelam-pelan saya guna tangan kanan saya buka bilas. Saya kasih limpas tu tangan yang peluk pinggang saya, lepas tu saya ramas dada saya. Nasib ada kutang, tapi mana dress saya? Saya try buka tu tangan yang peluk saya.
"Amb, don't move. You forgot last night?" Slow ja suara dia di belakang saya. Terus saya stuck lagi kejap. Dui, apa saya mau buat ni ah? Saya tutup mata cuba ingat balik. Tipulah kalau satu pun saya tidak ingat. Ada 50% yang saya ingat benar apa yang jadi semalam.
Saya cuba guyang juga. Akhirnya saya terlepas dari pelukan dia. Saya bangun cepat-cepat. Tu dress saya semua belilit di pinggang saya sudah. Top dress saya jenis tube shape and strapless, jadi senang teturun pigi pinggang kalau kena paksa 😲. Saya punya skirt pun tenaik pigi pinggang.
Cliff.... 🙈 🙈 🙈 🙈 🙈 🙈 🙈 🙈 Mana saya mau kasih tapuk muka ni ah. Macam saya mau cover ja satu badan saya guna tu blanket. Saya cuba cek lagi badan saya, masih ada santut and bra. Saya tengok si Cliff tepat-tepat di mata dia.
Si Cliff cuma tengok saya dengan muka stim yang terpaksa tahan.
"Cliff, apa jadi???" Saya tanya dia. Saya takut sudah. Saya pura-pura lupa apa yang jadi semalam. Walaupun bukan smua saya ingat.
"You really forgot?" Dia tenang ja. Saya teingat yang saya masuk bilik dia. Ya, memang saya sendiri masuk.**My throwback version**
Masa saya tertidur lepas landing di atas dia, saya terasa yang badan saya kena kasih guyang balik-balik, tapi kepala saya berat betul mau angkat.
"Amb... Wake up....."
Dia kasih bangun lagi. Saya cuba buka mata, saya tengok muka dia.
"Darling, I miss you..." Dengan manjanya saya cakap macam tu sama si Cliff. Dei, pening kepala saya bila saya cuba angkat.
"Amb, you drunk.. You really okay? Where you gonna sleep?
Tapi..
Saya cuba bangun pi merangkak atas dia dengan confident tanpa saya fikir saya ni ringan atau berat. Berabis saya kasih surung badan saya di atas badan dia macam mama si Ju Onn. Saya pi hidu lagi leher dia, tapi si Cliff kasih biar. Terus dia kasih baring saya di sebelah dia.
YOU ARE READING
AMBER (18+), SEASON 1 & 2. Completed.
RomanceMengisahkan Amber, seorang gadis berasal dari Putatan, Sabah yang merupakan anak tunggal dan anak manja kepada Mr Gabriel dan Mrs Suzie. Setelah habis SPM, Amber berhasrat mengambil kursus dalam bidang kecantikan, namun mendapat tentangan daripada...