Saya cuba tulak si Eric, tapi dia suck leher saya, terus saya tulak kepala dia kuat-kuat. "Jangan!!!!!!" Saya teriak sekuat hati saya.
"Amb, I love you... Please, let me show my best.." Dia pegang dua-dua tangan saya guna tangan kiri dia. Tangan kanan dia pula cuba tarik leher baju saya kasih turun, terus dia kiss dada saya dengan penuh berahi. Bulih rasa tu janggut kasar dia bergesel di dada saya. Saya cuba lawan, tapi saya tidak dapat, telampau kuat dia tahan tangan saya.
"Arrgggggg! Please jangan buat saya macam ni... Please!!! Saya tidak suka ko!!!!!!!!" Saya teriak sekuat hati saya.. "Please, Eric!!!! Please!"Saya teriak lagi sekuat yang saya mampu, saya rasa urat leher saya pun mau putus sudah sebab terlampau teriak. Saya nangis merayu sama dia.
"You know Amb, I'm tired of waiting...." Dia tidak juga peduli. Dia cuba pegang V saya, terus dia mau buka zip seluar jeans saya 😭 😭 😭. My God, please help me, I need you God!!
Tiba-tiba..
Plasshh!!!!!!!!!
Cermin pintu dia kena pukul. Dia berabis tekejut! Saya cuba teriak, "Tolong!!!!!!!!!!" Saya nangis-nangus sudah. Saya cuma dapat harap yang tiada apa-apa akan jadi sama saya. Macam mana saya boleh feel romance kalau saya memang teda hati sama si Eric? Pecah tu cermin kereta dia, dari dalam saya nampak sudah orang cuba buka tu pintu.
Saya begegar masih nangis ketakutan. Di luar kereta tu gelap betul sampai susah mau nampak, tu cermin keta pun berwap sudah kena kabus malam. Berabis saya thank sama God. Thank you, God!!!!! Tu orang buka pintu dia, terus dia tarik si Eric keluar.
"Pukima! Bastard!" Tu orang teriak. Macam ada dua orang yang pigi serang dia. Saya tidak peduli sudah dia kena serang. Saya masih di dalam kereta. Saya rasa macam si Eric mau tangkap saya ja kalau saya keluar dari kereta. Saya tidak taulah macam mana dorang serang si Eric. Tiba-tiba si Eric kena sumbat balik di tempat duduk dia. Siapa yang sumbat?
CARL
Tapi saya teteriak lagi sebab tenampak si Eric. Tidak lama lepas tu, pintu sebelah saya kena buka.
"Amb! You okay???"
Dia tarik saya keluar dari kereta. Oh My God, I am speechless.
CLIFF
Saya terus peluk dia kuat-kuat. Saya nangis sekuat hati saya. Macam-macam perasaan saya masa tu. First, pasal saya tidak sangka si Eric buat saya macam tu dengan paksa, tanpa kerelaan saya. Second, sebab Tuhan dengar saya. Third, Tuhan send My Guardian Angels pigi save saya. Forth, sebab orang yang kasih selamat saya tu si Carl and Cliff, especially si Cliff.
Oh my.. Kalau saya ingat balik susah saya mau pecaya. Sebab ngam timing dorang datang.
"Cliff, please jangan lagi ko kasih tinggal saya." Saya nangis peluk dia kuat-kuat. Si Carl pula di sana pintu dekat si Eric. Si Eric time tu duduk tunduk sudah. Si Carl cuma tengok saya sama Cliff.
"I said I promise to fix it Amb, remember? Please don't say anything, cause I will make sure to make it work..." Dia usap and peluk saya kuat-kuat. You are my true HERO Cliff.
'God creates a Guardian Angel for us, and He sends a true Hero as we believe that a Guardian Angel does really exist.'
**************
Si Carl and Cliff balik Sabah. Mau tau kenapa?Si Carl mau tunang.😊 😊 happy for him. Nasib tiada team Carl sini kan? Rupanya si Carl sdh rapat sama someone, cuma beberapa bulan tu dorang sudah ready to get more serious. Macam mana dorang bulih tiba-tiba datang pigu save saya? Interesting? Masa saya sama si Eric jumpa tu, si Cliff sudah di KK, tapi dia tidak pula kasitau saya yang dia mau datang, sebab dia cakap mau kasih surprise. Nasib cepat dia databg kejar saya kan? Nasib baik juga saya ada kasitau si Coll yang saya pigi jumpa si Eric. Jadi si Coll yang kasitau si Cliff yang saya pigi jumpa si Eric. Si Cliff time tu mau frust sdh, dia ingat memang saya ada relation sama si Eric. Jadi dia bawa si Carl pihu cari saya mau minta kepastian kalau betul-betul saya ada affair sama si Eric, dia siap minta plat number and jenis kereta si Eric. Si Cliff bawa si Carl pun untuk minta back up kalau ada apa-apa jadi. Orang bilang, kalau memang sudah true love, apa-apa pun kita sanggup, believe it. Masa on the way si Eric hantar saya, si Eric tiba-tiba stop di siring jalan kampung, ngam-ngan lagi di tempat gelap. Nasiblah tergerak hati si Cliff sampai mau cari saya di kampung. Nasib! Masa dorang on the way di kampung, dorang nampak kereta si Eric. Dorang ingat tiada orang d dalam, tiba-tiba bila cek ngam-ngam si Eric time tu sedang memaksa saya 😔 😔, time tu lah dorang berani mau kasih pecah tu cermin. Macam di movie pula saya rasa 😂 😂 😂 😂 😂.
YOU ARE READING
AMBER (18+), SEASON 1 & 2. Completed.
RomanceMengisahkan Amber, seorang gadis berasal dari Putatan, Sabah yang merupakan anak tunggal dan anak manja kepada Mr Gabriel dan Mrs Suzie. Setelah habis SPM, Amber berhasrat mengambil kursus dalam bidang kecantikan, namun mendapat tentangan daripada...