14.Müsabaka

314 22 1
                                    

Yine yeni bir bölümle burdayım. Sonlarını böyle belirsiz bitirmeyi seviyorum. Umarım okurken zevk alırsınız :D

Ama bu sefer yanlız değildik.

  Açıklıkta Murtagh ve Andre de vardı. Onların burda ne işi var? Her zaman derslerimizi yanlız yapardık.

-Sence ne işleri var.? Çok da zor olmasa gerek cevabı bulmak.

dedi Glorden.

-Ne bileyim ben. Her düşünceme bir cevap vermek zorunda mısın hem sen

-Değilim evet ama benim bazı şeyleri bu kadar çabuk algılayabilmeme rağmen senin bu kadar düşünebilme yoksunu olman ilginç.

-Düşünme yoksunu filan değilim ben. Sadece seninle uğraşmaktan doğru düzgün düşünmeye vakit bulamıyorum.

-Hıh ben olmasam da düşünemezsin sen o kadar beynin olduğundan şüpheliyim.

-Kendine hakaret ettiğinin farkındasındır umarım

-Bazen senin gibi birisiyle nasıl aynı kişi olabildiğimi düşünüp şaşıyorum.

  Shunny araya girdi. Zaten girmese saatlerce kavga edebilirdik. Her şeye verecek bir cevabının olması çok sinir bozucu. Bi kere de izin versin düşüneyim. Bu kadar gıcık olabildiğimi bilmiyordum.

-Siz ikiniz didişen iki çocuktan farksızsınız. Sizin biraz daha uyumlu olup sorunlara birlikte çözüm bulmanız gerek sorun yapmanız değil.

-Ama beni rahat bırakmıyo ki düşünüp bulayım.

-Onu kendi haline bıraksam bulabileceği yok. diye homurdandı Glorden

-Birincisi düşünerek bulamazsın. Yardımımıza ihtiyacın olabilir. İkincisi Glorden sen de onu rahat bırak bizim karışmamız gerekecek bir şey yok. Rahatça düşünmesine izin vermeliyiz. Şimdi zihnini geri çek.

    Glorden homurdanarak dediğini yaptı. Ben de onları göz ardı ederek gerçekliğe döndüm. Onlar her ihtiyacım olduğunda ordaydı ama bazen çok sinir bozucu olabiliyorlar.

   Arka planda Glorden' in düşüncelerimi dinleyerek homurdandığını ama karışmadığını fark edip gülümsedim. İslanzadi de zaten onların neden burada olduğunu anlatıyordu;

-Andre ve Mia bugün Murtagh ile birlikte derslerinizi birleştirme kararı aldık. İkiniz de zihinsel ve bedensel olarak çok iyi eğitim aldınız. Seviyeleriniz ve bildikleriniz çok farklı değil. Tek mesele bildiklerinizi kullanabilmek.

Murtagh;

-Birbirinize ciddi zarar vermek yok. Ama hem zihinsel hem de bedensel olarak üstünlük sağlamaya çalışacaksınız. Amacınız birbirinizin zihninden bir şeyler alabilmek.

-Kalkanlarınızı etkin tutmaya çalışın. Aynı zamanda savaşacağınız için dikkatiniz dağılabilir. Buna izin vermeyin.

 diye ekledi İslanzadi.

-Ayrıca Andre sadece normal güçlerle savaşıyoruz.

diyerek Andre' nin gözlerine baktı Murtagh. Murtagh ise anladığını belirtmek için başını salladı. İslanzadi bakışlarını bana çevirdi.

-Aynı şey senin için de geçerli Mia. ''Sadece'' normal güçler.

  İslanzadi zihnimde yapabildiğim boşluktan bahsediyordu. Başımı salladım ve onayladım.

-O zaman başlayın. Kenarda silahlarınız duruyor. Hepsi de büyüyle köreltilmiş. Karşılaşmanız sırasında alarak kullanabilirsiniz. Zihinlerinizde İslanzadi ve benimle bağlantı bırakın. Ordan saldırmak da yasak. Ayrıca tüm bunları belli bir zaman içerisinde yapmalısınız. Biz geldiğimizde zaman dolmuş olacak. Anlaşıldıysa başlayabilirsiniz.

Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin