Andorina kniha

480 28 2
                                    

Príbeh každého z nás sa začína inak...

Môj príbeh sa začína v horách. Tieto hory boli však oveľa magickejšie, tajomnejšie a krutejšie ako hocijaké iné hory a to len preto, že tam žili duchovia.
Nikdy som sa nedozvedela, ako som sa ku týmto duchom dostala. Bola som totiž ešte malá.
Duchovia sa však o mňa dobre starali a keď som vyrástla, tak som mohla od nich odísť.

Cestou som stretla elfa! S ním som utiekla do Dračích hôr, kde som spoznala elfov, ktorí mi rozumeli.
Vtedy som spoznala jednu zo svojich polovíc.
Tú dobrú...
Priučila som sa kúzlam...

Potom som však znovu odišla. Ale už nie sama. Moje srdce bolo rozhodnuté spoznať túto krajinu.
Keď som dorazila ku ďalším elfom zistila som, že sem nepatrím. Títo elfovia mi to dávali jasne najavo.
Som netvor, nový nepriateľ, démon...
Ale našlo sa aj veľa takých, ktorí mi verili a mali ma radi.
Časom som spoznala najväčších nepriateľov tejto zeme.
Boli to mágovia, škreti, elfovia, ľudia a On.
Bolo na čase, aby obyvatelia tejto zeme začali bojovať a čeliť Zlu.

Videla som mnoho elfov...
A všetci títo elfovia boli len tiene bytostí, ktorými boli kedysi. Potrebovali niekoho, kto by ich povzbudil a vrátil im to, čo ich robilo nimi a čo na elfoch najviac nenávidím. Ich hrdosť!
Tu začínalo jedno obdobie a končilo iné. Vedela som, že dejiny nečakajú! Každý chcel žiť tak, aby si ho ostatní pamätali a teraz nadišiel správny čas.

Vedela som, že ak sa postavím Nepriateľovi zomriem. Ale aj tak som to urobila.
Zomrela som? Kto vie, možno áno možno nie.

V bitke som však nevedela, že som predurčená k niečomu veľkému...
-ANDORINA KNIHA

mL}u pi

Tajomná - Tri SvetyWhere stories live. Discover now