„Vy ste moji priatelia a spolu budeme hrdinovia!"
Čierna Zem,
Samui,
koniec jari, 6441Ešte nebolo ani ráno, keď Tourion, Faileon, Alyatur, Nolme a Andora vyrazili na cestu. Faileon ich stále hnal rýchlejšie dopredu. Andora a Nolme šli spolu v strede tejto malej skupinky. Za nimi išiel Tourion a Alyatur. Vpredu bol Faileon, ktorý sa snažil ísť, čo najrýchlejšie.
Ráno, keď ich zobudil súril. Trepal, čosi o elfoch... Andora bola ešte rozospatá a tak nepochopila, čo hovoril.
Faileon sa stále obzeral, ako keby ich niekto mal sledovať.
„Čo ho tak rozrušilo?" opýtala sa Andora Nolme.
„Hovoril, že niekto nás sleduje... splietal čosi s elfmi. Odvodila som si z toho, že nás sledujú elfovia z Kráľovského lesa," povedala. Andore to jedno nebolo. Odvtedy, ako vyšli z lesa videla Andora pred sebou Dračie hory, ku ktorým sa blížili stále viac. Nikdy nerozmýšľala nad tým, či tam dôjde živá. Ak ich teraz sledovala armáda elfov a oni sa pohybovali po lúke, kde neboli takmer žiadne lesy, začala o tom pochybovať.
Celá skupinka elfov mlčala, čo bolo na nich dosť nezvyčajné. Ale teraz šlo všetkým o život.
Andora sa obzrela za seba v diaľke však nezazrela žiadny pohyb... chvíľu tam len stála a pozerala. Nevnímala nič ani to, ako okolo nej prešiel Alyatur. Pozerala na les, v ktorom ešte pred chvíľkou boli.
Niečo tam videla. Tourion zastal pri nej a pozeral sa tým istým smerom. Nolme k nim takisto pribehla a Alyaturovi a Faileonovi neostávalo nič iné, ako zastať a čakať ich.
„No tak poďte. Každú chvíľu môžeme byť napadnutí." Tourion a Nolme však boli ticho a pozerali na Andoru. Faileon to nechápal. Čo ju tak asi zdržalo?
Andora čosi zbadala. V lese sa niečo pohlo. Bolo to obrovské...
„Niečo sa tam hýbe..." pošepkala Andora. Tourion sa na ňu spýtavo pozrel.
„Našli nás..." vystrašene povedal Faileon. Nolme sa naňho pozrela.
„Ty máš strach? Je tu predsa s nami mága!" povedala ostro. Faileon sa na ňu pozrel tiež. Z jeho pohľadu sa dalo vyčítať, že by Nolme najradšej niečím zabil. Nolme sa len usmiala a znova pozrela na Andoru.
„Čo tam vidíš?" opýtal sa tentoraz Tourion Andory. Andora ukázala prstom na les.
„Tie stromy sa hýbu... a niečo hovoria," povedala a uprene sa dívala na les. Tourion a Nolme sa tam tiež pozreli.
Andora počula vo svojej hlave hlasy, ktoré čosi šepkali. Andora im spočiatku nerozumela, ale potom sa tie hlasy stávali zreteľnejšími.
Svet je v tvojich rukách, pretože si odvážna a dokážeš prijať riziko a žiť svoje sny! Andora nemo počúvala.
Nechápem...ako v mojich rukách? Nolme jej dokázala hovoriť v hlave. Chcela to skúsiť a tak sa plno sústredila na ten les. Odpoveď jej však neprišla. Chvíľu ešte čakala. Myslela si, že to nedokázala.
Si priateľ aj nepriateľ. Si mocná aj slabá. Si naša spása aj naša skaza! Rozhodni sa, na ktorej strane si! Bolo všetko čo počula.
Stromy sa začali pohybovať a zatarasovať cesty všetkým ostatným, ktorí chceli prejsť. Tourion, Nolme, Alyatur a Faileon si to všimli tiež.
„Hovoria, že ich zdržia..." bolo všetko, čo povedala Andora. Otočila sa ku Faileonovi.
„Rozumiem ti moc dobre. Máš strach z utrpenia, ktoré by si musel pre mňa vytrpieť. Chápem ťa, pretože ani ja by som nikdy nepolozila život za nejakú elfku, ktorá je neviem ako mocná," povedala mu. Faileon bol zarazený. Tourion sa na ňu tiež zarazene pozrel. Toto u nej ešte nikdy nepočul.
Faileon nakoniec prikývol a viedol ich. Za ním šli Alyatur s Nolme a ako poslední šli Tourion a Andora.
„Teraz si hovorila ako pravá vyučená mága," povedal uznanlivo. Andora sa usmiala.
„Vážne?" Tourion prikývol pričom sa pozeral pred seba.
„Však vidno, že som ťa aj ja učil," odbil ju nakoniec. Andora sa usmiala.
„Nabudúce, keď budem pri vás tak ma aspoň neohovárajte po elfským" ani sa naňho nepozrela. Tourion sa na ňu zarazene pozrel.
„Čo všetko si rozumela?" opýtal sa.
„Všetko!" povedala Nolme, ktorá sa k nim pripojila. Tourion na ňu ukázal palcom a chcel niečo povedať.
„Nie. To ona vedela sama. Však je elfka," skočila mu do reči Nolme. Andora sa usmievala. Nolme sa usmiala tiež. Tourion chcel ešte niečo povedať, ale nakoniec si to rozmyslel.
YOU ARE READING
Tajomná - Tri Svety
Fantasy1. KNIHA Čierna Zem je plná skrytých nebezpečenstiev! Čo sa však stane, keď jedno z najväčších nebezpečenstiev sa ocitne medzi elfmi? Čo sa stane, keď všetky rasy elfov zistia, že nepriateľská rasa - Temní elfovia, žijú? Kto zvíťazí v najhoršej...