7. KAPITOLA

168 12 0
                                    

„Sem je zážitok a zážitok je skutočný."

Čierna Zem,
Sivilla- Kráľovský les, (Strieborná pevnosť),
začiatok leta, 6441

„Faileon vysvetlíš mi, prečo si bol za ňou?!" Andora vbehla do izby celá rozzúrená.
„No tak, pokoj," povedal jej Tourion, ktorý vyšiel z vedľajšej izby.
„To sa ti povie pokoj, keď on bol za princeznou!" povedala dosť nahlas Andora.
„Myslel som si, že bude lepšie, ak budú vedieť, že vieme o tom, že ťa sledujú," povedal Faileon na svoju obranu. Andora ho teraz prebodávala pohľadom.
„Dobre, upokojíme sa ak nechceme na seba pritiahnuť ešte väčšiu pozornosť," povedal Tourion a chytil Andoru zozadu, aby nespravila prie istotu nejakú hlúposť.
„Kde je Nolme" opýtala sa Andora pokojnejšie.
„Vo svojej izbe. Plače..." povedal Alyatur, ktorý stál na balkóne. Tourion Andoru pustil a ona šla slobodne za Nolme.
Našla ju v izbe presne tak, ako hovoril Alyatur. Sedela na posteli a ani sa nepozrela kto prišiel. Andora si sadla vedľa nej.
„Čo sa stalo?" opýtala sa opatrne.
„Pohádala som sa s bratom..."
„S bratom?"
„Áno s bratom. Ten elf, ktorý vtedy s tebou súhlasil je môj brat," povedala dosť uplakane.
„Aha... prečo si sa s ním pohádala?" opýtala sa znova. Nolme chvíľu mlčala.
„Kvôli tebe. Chcú ťa zabiť a ja som povedala, že by teba položila aj život. A potom som ho dosť vážne poranila na ruke," povedala, keď prestala plakať. Andora nemo prikývla.
„To bola chyba... Počul vás niekto?"
„Asi nie," odpovedala Nolme hneď. Andora nevedela, čo jej má na to povedať. Zranila svojho brata len kvôli nej.
„Vieš Nolme to nie je tvoja vina. Ak chceš vráť sa domov."
„Ale ja som prisahala, že ťa budem chrániť."
„Ja ti tú prísahu ruším už len preto, že si to prisahala na mňa. Si voľná ak chceš odíď domov. Ja svoj domov nemám a preto beriem to, čo mi ponúka svet. Mala by si si vážiť svoju rodinu a priateľov. Niektorí to šťastie nemajú. Napríklad ja."
„Rodinu možno nemáš, ale priateľov áno. A dosť veľkých priateľov," povedal Tourion stojaci vo dverách.
„Tým jej moc nepomáhaš," povedala mu úprimne Andora. Nolme sa usmiala.
„Máš pravdu Andora. Vrátim sa domov. Nikomu nič nepoviem o Temných elfov, ani keby ma to malo stáť život," povedala a na perách sa jej pohrával úsmev.
Tourion bol trochu zmätený, ale nespýtal sa nič, lebo ho Andora utíšila varovným pohľadom.
„Kedy máš v pláne odísť?" opýtala sa po chvíľke Andora.
„Neviem. Za chvíľu už je večer takže asi zajtra ráno." Andora prikývla. Usmievala sa a tak zakrývala smútok, ktorý cítila niekde hlboko. Nolme ju opúšťa. Necháva ju samu medzi Faileonom, Alyaturom a Tourionom. Andora chcela pre ňu vždy to najlepšie. I keď ju poznala sotva dva týždne mala ju rada ako sestru.
Andora pri nej sedela ešte chvíľu a potom vyšla spolu s Tourionom z miestnosti. Keď prešli chodbičkou do hlavnej miestnosti ich útulného príbytku, jej Alyatur podal list. Andora ho otvorila. Bol to list pre kráľovnú.

Vážená kráľovná Ninqie,

Svoju úlohu sme splnili a Vašu správu podali ďalej. Niektorí elfovia však s nami nesúhlasili asi preto, lebo nám neverili, čo sa dá pochopiť. Ale tá väčšia polovica nakoniec súhlasila.
Kráľ Arno vám odkazuje, podobne ako všetkým ostatným elfom, aby ste sem do Kráľovského lesu prišli spolu s najväčšou armádou, ktorú môžete poslať. Kráľ Arno by bol poctený Vašou návštevou, preto Vás prosíme, aby ste prišli tiež. Avšak Vy ste kráľovná a rozhodujete sa za seba.
Môžeme ďakovať Andore, pretože bez nej by sme boli v koncoch a už dávno by sme neboli medzi živými. To ona povedala Váš návrh a vtedy sa proti nej postavil kráľ Slnečných elfov. Našťastie náš plán obhajovala Maxie, kráľovná Mesačných elfov a princ Lesných elfov.
Nie je odvážny ten, čo sa nebojí... Odvážny je ten, ktorý sa niečoho bojí a je ochotný sa tomu postaviť. Tak ako Andora...

Tajomná - Tri SvetyWhere stories live. Discover now