15. KAPITOLA

99 9 0
                                    

„Prvýkrát mám pocit, že to, čo robím je správne..."

Čierna Zem,
Samui,
leto, 6441

Tourion, Faileon a Alyatur prechádzali krajinou Samui. Bolo už podvečer, ale mali úlohu, ktorú museli splniť. Ninqie ich poslala do ríše trpaslíkov. Tam im majú odovzdať správu, ktorá bola schválená všetkými kráľmi a kráľovnami elfov. V tej správe sa písalo o spojení elfov a trpaslíkov proti Zlu. Všetci mali strach, žeby sa mohlo Zlo pohybovať aj ďalej a zničiť nepripravených elfov.
Faileon zastal. Všetci sa naňho spýtavo pozreli. Faileon zoskočil zo svojho koňa a ukázal na niečo. Keď sa tam pozreli Tourion a Alyatur, tiež si to všimli.
Na druhej strane zbadali postavy. Boli chudé a vysoké, čiže škreti to byť nemohli. Bolo ich asi desať.
Tourion a Alyatur tiež zosadli z koňov.
„Kto to je?" opýtal sa Alyatur.
„Neviem, ale za chvíľu sa to dozvieme," odpovedal mu Faileon. Tourion neváhal a vysadol na koňa. Potom ho popohnal k postavám. Alyatur a Faileon spravili to isté.
Keď boli od bytostí vzdialení len dvadsať krokov Tourion zastavil svojho koňa. Až teraz si všimol, že sú to elfovia. Faileon a Alyatur boli prekvapení. Od jedného posla sa dozvedeli, že elfovia zo Sivilli sú už dávno mŕtvi. Odkiaľ boli potom títo?
Keď už boli elfovia pri nich Tourion zoskočil z koňa.
„Odkiaľ prichádzate?" opýtal sa. Elfovia boli zničení, no zároveň šťastní. Tourion ešte nikdy nevidel takto dotrhaných elfov.
„Prichádzame z Kráľovského lesa. Nepriateľ napadol Sivillu, no nám sa pomocou dvoch elfiek Nolme a Andory, podarilo utiecť..."
„Andora? Kde sú teraz?" skočil mu do reči Tourion. Elf, ktorý rozprával pokrčil plecami.
„Neviem. Hovorili niečo o trpaslíkoch..." Viac Tourion počuť nemusel. Okamžite vysadol na koňa. Andora a Nolme mali ten istý smer ako Tourion, Faileon a Alyatur. Zas ako za starých čias.
„Choďte do ríše Samui a všetko im povedzte! My máme isté poslanie, ktoré musíme splniť," povedal im Alyatur, ktorý tiež nasadol na svojho koňa.
Tourion svojho koňa popohnal smerom ku malému lesíku, ktorý sa nachádzal vpravo od nich. Myslel si totiž, že Andora a Nolme tam prečkajú noc a potom budú pokračovať v ceste. Ostatní ho nasledovali.
Keď došli k lesíku bola už všade tma. Tourion zosadol z koňa takisto aj Alyatur a Faileon a spoločne vkročili do lesíka, ktorý sa nachádzal na rozhraní medzi ríšou Eloret a ríšou Samui.


Čierna Zem,
Samui - Eloret,
leto, 6441

Andora sedela pri ohni. Nolme pomaly zaspávala. Odvtedy, ako odišli zo Sivilli nespala ani raz. Andora nevedela, či je to kvôli strachu alebo kvôli radosti. Andora takisto nemohla zaspať a bolo to tým, čo videla, čo cítila a čo počula.
Andora sa ešte stále nespamätala z toho, čo videla pred sebou, keď dobojovala proti Aini. Ruku... Vyzeralo to, že Andora poranila kúzlami mágu. Ale to sa predsa nedá? Ani Aini ju nedokázala zabiť. Ale Andora ju nezabila... Aini sa dokáže vyliečiť, teda iba ak chce.
Zrazu začula šuchot. Nolme sa strhla zo svojho polospánku. V ruke držala dýku. Andora si zo svojich vecí, ktoré mala na kope vedľa seba vytiahla meč. S dýkou nikdy nevedela dobre bojovať. Pre ňu to bola ako jednorazová zbraň. Hodíš a dakedy sa ti už vôbec nevráti.
Zrazu sa medzi stromami objavila postava. Nolme si vydýchla a odložila dýku späť na svoje miesto.
„Ešte raz a asi ma porazí," usmiala a postavila sa. Andora takisto odložila meč na kopu vecí. Tiež sa postavila. Postava sa zasmiala. Podľa hlasu Andora vedela, že je to Faileon. Vedľa neho sa objavila ďalšia postava.
„Tak to by som chcel vidieť," povedal Alyatur. Andora sa pristihla, že pohľadom hľadá medzi stromami Touriona.
„Kde ste nechali Touriona?" opýtala sa nakoniec. Všetci sa na ňu pozreli. Alebo sa pozerali za ňu?
„Keď sa na mňa pýtaš, znamená to, že ti chýbam?" ozval sa hlas za ňou. Andora prevrátila očami a otočila sa. Tesne za ňou stál Tourion. Ako to, že si ho nevšimla?
„Možno," povedala s úsmevom. Tourion sa tiež usmial a objal ju.
„Konečne sme všetci spolu," prerušila nekonečné ticho Nolme. Andora sa jemne odsunula od Touriona a usmiala sa.
„Verím, že máme znova spoločné poslanie," dodala Andora.
„Tak to teda máme," pritakal Tourion stojaci za ňou.

Tajomná - Tri SvetyWhere stories live. Discover now