"Όλα καλά θα πάνε.Ίσως όχι σήμερα αλλά κάποτε"
***
Κέιλα
Μετά από ώρες άνοιξα τα μάτια μου,το εκτυφλωτικό φως που έμπαινε από το τεράστιο παράθυρο με έκανε να τα κλείσω ξανά μέχρι να το συνηθίσω,μετά από λίγα λεπτά τα ξανά άνοιξα και κατάλαβα αμέσως ότι ήμουν σε δωμάτιο νοσοκομείου αλλά πως; ξαφνικά όλα ήρθαν στο μυαλό μου και θυμήθηκα ότι ένα αμάξι ερχόταν κατά πάνω μας και μετά όλα σκοτείνιασαν, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο.....Μετά από λίγο ένας γιατρός μπαίνει μέσα στο δωμάτιο.Είναι αρκετά μεγάλος με γκρίζα μαλλιά και μούσι.
"γιατρέ τι έγινε; γιατί βρίσκομαι στο νοσοκομείο; " τον βομβάρδισα με ερωτήσεις.
"είχες ένα ατύχημα μικρή μου, ευτυχώς δεν είναι τίποτα σοβαρό." με ενημερώνει με ένα καθυσηχαστικό χαμόγελο.
"Τα άλλα δύο άτομα που ήταν στο αμάξι μαζί μου πως είναι; είναι καλά οι γονείς μου;" ρωτάω με ένα άσχημο συναίσθημα στο στομάχι μου.
"λυπάμαι μις Μόργκαν" λέει και κάνει μια παύση και παίρνει μια βαθιά ανάσα. "Τους βρήκαμε ήδη νεκρούς όταν είχε έρθει το ασθενοφόρο να τους διασώσει,μόνο εσύ επιβίωσες.Οι γονείς σου οι οποίοι δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας έπαθαν την περισσότερη ζημιά...δεν μπορούσαμε να τους σώσουμε" λέει με ένα ένα συμπονετικό χαμόγελο.
Οχι...δεν μπορεί....οι γονείς μου....
Ο γιατρός με έβγαλε από τις σκέψεις μου παίρνοντας τον λόγο.
"μπορείς να πας να τους δεις είναι στο δωμάτιο 23 στον κάτω όροφο όπου βρίσκεται το νεκροτομείο.Επίσης είσαι ελεύθερη να φύγεις και να πας στο σπίτι σου,το μόνο που είχες είναι μερικές μελανιές και μια μικρή διάσειση αλλά αν ξεκουραστείς και παίρνεις τα φάρμακα που σου έδωσα θα είσαι περδίκι σε μερικές μέρες.Τα συλλυπητήρια μου."
"ευχαριστώ γιατρέ" λέω μέσα από τα αναφιλητά μου "γιατρέ μπορώ να ρωτήσω κάτι ακόμα;"
"μα φυσικά πες μου"
"τι απέγινε ο άλλος οδηγός;"
"μην ανησυχείτε και οι δύο είναι μια χαρά" λέει με ένα μικρό χαμόγελο.
Γεμάτη θυμό και στεναχώρια βγαίνω από το δωμάτιο και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο 23 για να πω ένα τελευταίο αντίο στην οικογένεια μου...Μέσα σε 2 λεπτά φτάνω στο δωμάτιο,η καρδιά μου χτυπάει πολύ γρήγορα.... δεν θέλω να μπω και να δω τους γονείς μου έτσι! δεν θέλω να ξέρω ότι δεν είναι πια μαζί μου να με προσέχουν και να με συμβουλέψουν για τα λάθη που θα κάνω....
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...