💕7💕

393 33 3
                                    

"Το επίπεδο μιας γυναίκας το καταλαβαίνεις από τους άντρες που επιλέγει να ασχοληθεί"

***

 Κέιλα

Το βλέμμα μου δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από πάνω τους....μπροστά μου καθόταν ο κ.Κρις με την νεότερη κατά 15 χρόνια γραμματέα του, μα μου φάνηκε τόσο καλός την μέρα που τον γνώρισα σκέφτηκα.

Αναρωτιέμαι αν ο Τζέιμς το ξέρει αλλά προφανώς και όχι...τι θα γίνει αν μάθει ότι ο πατέρας ξέχασε την πεθαμένη γυναίκα του για ένα απλό πορνίδιο που έτυχε να πάρει την δουλειά ως γραμματέας του.Τις σκέψεις μου διέκοψε η Σύνθια που με πλησίασε και έτσι την ρώτησα.

"Σύνθια εσύ ήξερες για την κρυφή σχέση μεταξύ του κ.Κρίς και της γραμματέας του;"την ρώτησα με μία ενοχλημένη φάτσα.

"Όλοι στην εταιρία το ξέρουν, Σήμερα το έμαθε ο Τζέιμς και γι'αυτό καβγάδισαν άγρια ..."

"δηλαδή γι'αυτό τον λόγο η διάθεση του ο Τζέιμς είναι χειρότερη και από κορίτσι με περίοδο;"την ρώτησα.

"ναι" λέει γελώντας "εσύ που ξέρεις όμως ότι είναι θυμωμένος;"

"γιατί μιλούσαμε πριν λίγο και με νευρίασε"

"αχα..Και από πότε μιλάς εσύ με τον Τζέιμς, νόμιζα ότι δεν τον συμπαθείς..."

"πρώτα από όλα δεν μιλάμε απλώς έτυχε σήμερα και φυσικά δεν τον συμπαθώ μου την σπάει το κακομαθημένο.."λέω με θυμό.

"οκ οκ δεν είπαμε και τίποτα"λέει περιπαικτικά.

"καλύτερα να πάω σπίτι, είμαι πτώμα"

"Ναι και εγώ καλύτερα να πηγαίνω, πρέπει να κάνω baby sitting στην αδερφή μου" λέει με ένα βαριεστημένο ύφος.

"ωχ! Καλή τύχη"

"Ευχαριστώ θα την χρειαστώ"

  ***

Μετά από λίγα λεπτά έφτασα στο διαμέρισμα μου αλλά έκανε ψοφόκρυο οπότε αποφάσισα να ανάψω το τζάκι. Αφού έβαλα τις πιτζάμες μου, δηλαδή μία άσπρη κοντομάνικη μπλούζα ενός πρώην μου λογικά την είχε ξεχάσει σκέφτηκα και ένα κοντό μαύρο σορτσάκι και επειδή βαριώμουν αφόρητα αποφάσισα να δω καμιά ταινία και έτσι κατέληξα να βλέπω το suicide squad με 2 μπολ ποπ-κορν στο καναπέ και με μια τεράστια κουβέρτα να με καλύπτει από το κεφάλι μέχρι κάτω.

Όταν η ταινία τελείωσε,  αποφάσισα να καθαρίσω λίγο γιατί τα πάντα ήταν καλυμμένα με ποπ-κορν από το καναπέ μέχρι τα ράφια! έτσι λοιπόν άνοιξα το ράδιο και εκείνη την ώρα έπαιζε το make me της Βritney Spears και του G-Easy και άρχισα να καθαρίζω και ταυτόχρονα να χορεύω στο σαλόνι σαν καμιά τρελή. Λίγο πριν τελειώσω το καθάρισμα το κουδούνι χτυπάει και έτσι πάω να ανοίξω..... αλλά τι ήθελα και άνοιξα! στην πόρτα μου καθόταν ένας Τζέιμς πιο σέξι από ποτέ με το τζιν του και την μπλούζα που κολλούσε πάνω του διαγράφοντας τους υπέροχους κοιλιακούς του,της σκέψεις μου της διέκοψε ο ήχος της φωνής του.

"Κέιλα ζείς;"ρωτάει.

"ναι τι θες;" του απαντάω με αυθάδεια.

"ήθελα να σου δώσω κάτι χαρτιά που ξέχασες να κοιτάξεις" λέει.

"ωχ τι καλό από μέρος σου"του λέω με ειρωνεία.

και έτσι απλά, γυρνάει να φύγει αλλά πριν το κάνει μου λέει.

"ααα ξέχασα να σου πω ωραίες χορευτικές κινήσεις έκανες πριν" μου λέει ενώ προσπαθεί να κρατήσει το γέλιο του,εγώ κατακόκκινη από την ντροπή και τον θυμό τον ρωτάω...

"δεν σου έχει μάθει η μάνα σου να μην κοιτάς μέσα από παράθυρα ξένων και να κοιτάς την δουλειά σου;"

το ύφος του από παιχνιδιάρικο έγινε επιθετικό και θυμωμένο.

"μην τυχόν και ξαναπιάσεις στο στόμα σου την μάνα μου αλλιώς... " λέει νευριασμένος.

"αλλιώς τι;" τον προκαλώ.

"αλλιώς να πας να βρεις αλλού δουλειά" λέει και φεύγει.....Έτσι απλά.

τελικά σαν κορίτσι με περίοδο κάνει ώρες ώρες!!! σκέφτομαι...

🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥
Γειά σας κοριτσάρες μου...τι μου κάνετε;;;;ελπίζω να είστε όλες καλά...

αχ! αυτός ο Τζέιμς πολύ μυστήριος τύπος δεν συμφωνείτε;

Τέλος πάντων αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο μην ξεχάσετε να το ψηφίσετε.

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο...

🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥-ΛΙΑ😘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥🍥
-ΛΙΑ😘

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now