"Σημασία δεν έχει με ποιόν βρίσκεσαι αλλά με ποιόν χάνεσαι"
***
Τζέιμς
Όταν έφτασα στο σπίτι της Κέιλας ήταν βράδυ...το ξέρω ότι της υποσχέθηκα ότι θα ήμουν εκεί το απόγευμα αλλά με αυτό που έγινε με τον πατέρα μου δεν ήμουν και τόσο καλά...Μπορεί να νομίζεται ότι είμαι λίγο υπερβολικός αλλά είχα τεράστια αδυναμία στην Ολίβια, κάναμε τα πάντα μαζί και ήμασταν αχώριστοι.Πληγώθηκα όταν έμαθα ότι με παράτησε και έφυγε όταν έπρεπε να είμαστε εκεί ο ένας για τον άλλο.
"Τζέιμς; τι έγινε; πέρασε μέσα!" λέει ανήσυχη η Κέιλα.
"τίποτα είμαι καλά...συγνώμη που εμφανίζομαι τέτοια ώρα αλλά ήθελα να σε δω"
"μα φυσικά, καλά έκανες και ήρθες αλλά είσαι σίγουρος ότι είσαι καλά. Μου φαίνεσαι λίγο χλωμός" λέει πιάνοντας το πρόσωπό μου στα χέρια της, κοιτώντας με στα μάτια.
"είμαι εντάξει, μην ανησυχείς" λέω με ένα μικρό χαμόγελο κοιτώντας στα πανέμορφα μάτια της.
"οκ αφού το λες" λέει και το βλέμμα της έδειξε πως δεν με πιστεύει αλλά θα το αφήσει προς το παρόν το θέμα.
"λοιπόν έχω κάτι να σου πω" λέω κάνοντας μια παύση "ο πατέρας μου έμαθε για εμάς και μας κάλεσε σε δείπνο"
"ΤΙ!!!!"λέει ξαφνιασμένη.
"ναι αποφάσισε να γίνει πατέρας και θέλει να σε γνωρίσει επισήμως" λέω ειρωνικά.Κοιτώντας την έκφραση στο πρόσωπό της συνεχίζω "γιατί αγχώθηκες; αφού τον έχεις γνωρίσει" λέω μπερδεμένος.
"ναι αλλά οι φορές που μιλήσαμε δεν ήταν κάτω από καλές συνθήκες, τι θα γίνει αν δεν του αρέσω; Θα σε πείσει να με χωρίσεις....τι θα γίνει αν νομίζει ότι σε θέλω μόνο για τα χρήματ-" την διακόπτω από τον μονόλογο της με ένα φιλί.
"δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι μωρό μου... κανένας δεν θα μας χωρίσει,το υπόσχομαι! Απλώς θέλει να γνωρίσει την γυναίκα που με κάνει ευτυχισμένο " λέω απαλά κοιτώντας στα καταγάλανα μάτια της.
Αναστενάζει και χαλαρώνει, με κοιτάει στα μάτια "εντάξει θα έρθω" λέει με ένα χαμόγελο "πότε θα πρέπει να πάμε;" ρωτάει.
"αύριο το βράδυ, και δεν θέλω να αγχώνεσε όλα θα πάνε καλά" λέω με σιγουριά "λοιπόν αλλαγή θέματος, σου είπα πόσο μου έλειψες σήμερα;" λέω.
"μα πριν από λίγες μέρες μαζί ήμασταν" λέει γελώντας, Ο ήχος έκανε την καρδιά μου να σκιρτήσει.
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...