"Κανείς δεν ερωτεύεται με τα μάτια.Τα πάντα είναι στο μυαλό.Αν πηδιούνται τα μυαλά σας συχνότερα από τα κορμιά σας,βρίσκεστε εκεί ακριβώς που πρέπει να είστε"
***
Κέιλα
Κολλάει τα χείλη του με δύναμη στα δικά μου και αρχίζει να εξερευνά το σώμα μου χαϊδεύοντας μου την πλάτη και όλο προς τα κάτω.Μετά μετακινεί τα χέρια του κάτω από τα πόδια μου και με μία γρήγορη κίνηση τα φέρνει γύρω από την μέση του και εγώ έβαλα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του.Με αργά βήματα κατευθύνθηκε προς την κρεβατοκάμαρα του και με άφησε απαλά στο τεράστιο κρεβάτι του χωρίς να σταματήσει να με φιλάει.Έπειτα άρχισε να με φιλάει κατά μήκος του λαιμού μου,φτάνοντας στο στήθος μου και άρχισε να μου κατεβάζει την μπλουζα αργά και βασανιστικά με αποτέλεσμα να μείνω μόνο με το μποξερακι που μου είχε δανείσει.Σταματάει το φιλί και κοιτάει το σώμα μου με ένα βλέμμα...θαυμασμού και πόθου και εγώ κοκκίνισα σαν την ντομάτα.
"δεν χρειάζεται να ντρέπεσαι Κέιλα είσαι πανέμορφη" μου λέει με σοβαρότητα.Τα λόγια του μου έδωσαν αυτοπεποίθηση και τον έπιασα από την μπλούζα,ενώνοντας τα χείλια μας με αυτήν την φορά εμένα από πάνω και στα γρήγορα του βγάζω την μπλούζα,και εξερευνώ το γυμνασμένο του σώμα κάνοντας τον να ανατριχιάσει.
"είσαι σίγουρος ότι θέλεις να γίνει αυτό γιατί μετά δεν θα υπάρχει επιστροφή"λέω.
"δεν ήμουν πιο σίγουρος"λέει και συνεχίζει να με φιλάει.Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είμαστε και οι δύο γυμνοί με αυτόν από πάνω μου να με φιλάει λες και είμαι η μόνη γυναίκα στον κόσμο για αυτόν και μπαίνει μέσα μου με αργές και αισθησιακές κινήσεις.Όλο το βράδυ κάναμε έρωτα ο ένας στον άλλο χωρίς σταματημό και φτάσαμε στην ηδονή πολλαπλές φορές.Όταν ξημέρωσε τότε μόνο σταματήσαμε και πέσαμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου με ένα χαμόγελο στα χείλη..
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Γειαααααα λοιπόν το ξέρω ότι αυτή η σκηνή δεν είχε πολλές λεπτομέρειες αλλά νιώθω άβολα διαβάζοντας αλλα και γράφοντας τέτοιες σκηνές...συγγνώμη αν δεν την περιμένατε έτσι.....
Θα σας δω στο επόμενο κεφάλαιο...
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
-Λία😆
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...