💜5💜

490 36 9
                                    


"Τι μαλακία,ζηλεύεις ενώ δεν σου ανήκει καν!"

***

Κέιλα

ντριιιιν ντρρριιιιιιινννν

Ξύπνησα από τον σπαστικό ήχο του ξυπνητηριού...

Θα το σπάσω καμιά μέρα!

Η ώρα είναι 8:00 και πρέπει να είμαι στο γραφείο στις 9:00,είναι η πρώτη μου μέρα στην δουλειά δεν πρόκειται να αργήσω! σηκώθηκα από το απαλό και μεγάλο κρεβάτι μου για να μπω να κάνω ένα πρωινό ντούζ μπας και ξυπνήσω.Μετά από 10 λεπτά βγήκα και έβαλα καθαρά εσώρουχα και μια oversised μπλούζα και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα να κάνω έναν ωραίο και κρύο φραπέ γιατί αλλιώς δεν την βγάζω την μέρα!!! μόλις τελειώνω τον καφέ μου τον παίρνω μαζί μου και πάω να ντυθώ, αφού στεγνώνω τα μαλλιά μου, τα κάνω ελαφριές μπούκλες και βάζω τα ρούχα μου, διάλεξα κάτι απλό αλλά κομψό για το γραφείο και αφού έκανα ένα απαλό natural makeup look είμαι έτοιμη για την εταιρία του κυρίου Κόλλινς.

Η ώρα είναι 8:55 και είμαι έξω από την εταιρία ούφ! ευτυχώς δεν άργησα, μπαίνω μέσα και όλοι με αγνοούν έτσι ξεκίνησα να κατευθύνομαι προς το ασανσέρ.Αφού έφτασα στον όροφό μου, βλέπω την Σύνθια στο γραφείο της απέναντι να μιλάει στο τηλέφωνο και έτσι δεν ήθελα να την ενοχλήσω, μπήκα αθόρυβα μέσα και περίμενα υπομονετικά να τελειώσει.Μετά από 5 λεπτά κλείνει το τηλέφωνο και στρέφεται προς εμένα.

"καλημέρα γλύκα!" λέει με ένα χαμόγελο.

"καλημέρα και σε εσένα Σύνθια!"

"λοιπόν σήμερα σου έχω μια δουλειά, πάρε αυτά τα έγραφα και ταξινόμησε τα σύμφωνα με τις ημερομηνίες τους και μόλις τελειώσεις πήγαινέ τα στο γραφείο του Τζέιμς" λέει και μου δίνει ένα ολόκληρο βουνό από φακέλους.

"γιατί στον Τζέιμς..."

"Γιατί ο κ. Κρίς φεύγει για Ιταλία για μερικές μέρες και θα δώσει την θέση του στον Τζέιμς"

"δηλαδή για να καταλάβω ο Τζέιμς θα είναι το αφεντικό μας;"

"ναι χαζούλα αυτό λέω!"λέει με ένα γελάκι.

"ωχ ωραία θα περάσουμε πάλι!!!" λέω με ειρωνεία.

"χαχαχα έλα σιγά ο Τζέιμς είναι καλό παιδί αλλά δεν το δείχνει για να μην χαλάσει την εικόνα του.Άντρες τι να πεις!"

"και εσύ που το ξέρεις"

"από το γεγονός ότι δουλεύω εδώ πέρα 2 χρόνια,επίσης είναι φίλος μου αλλά και με το αγόρι μου τον Τομ"

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now