''Η αγάπη είναι το πραγματικό μας πεπρωμένο.Δεν βρίσκουμε το πραγματικό νόημα της ζωής μόνοι μας, αλλά με κάποιον άλλο''-Tomas Merton
***
Ευτυχία.....μια λέξη, χίλια συναισθήματα.
Αυτό ακριβώς ένιωθα όταν ήμουν με τον Τζέιμς.....ναι το ξέρω καψουρεύτηκα άγρια!!!!
Πολύ άνθρωποι νομίζουν ότι η αγάπη είναι αδυναμία...μπορεί επειδή ακόμα δεν την βρήκαν ή μπορεί να την βρήκαν αλλά να πληγώθηκαν τόσο πολύ που αποφάσισαν ότι δεν άξιζε το ρίσκο να την ξαναβρούν.
Εγώ ευτυχώς ή δυστυχώς ποτέ δεν πληγώθηκα τόσο πολύ από τις σχέσεις μου...όχι ότι πήγα με πολλούς αλλά το λήξαμε ξέροντας ότι δεν ήμασταν καλοί ο ένας για τον άλλον....φυσικά και στεναχωρήθηκα μετά από τους χωρισμούς αλλά όχι επειδή χώρισα αλλά επειδή δεν είχα βρει ακόμα τον κατάλληλο.Αυτό άλλαξε όμως την ημέρα που γνώρισα τον Τζέιμς-Άντριου Κόλλινς...ναι το ξέρω ότι είναι πολύ μελό αλλά είναι αλήθεια. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω νιώθω υπέροχα μαζί του, με σέβεται, με κάνει να νιώθω άνετα και νιώθω ότι μπορώ να του πω τα πάντα! Δεν σκέφτεται μόνο το σεξ και πραγματικά δείχνει ότι ενδιαφέρετε για εμένα....τι άλλο μπορώ να ζητήσω!!! Βρήκα την αγάπη και δεν πρόκειται να την αφήσω....
~*~
"το ξέρεις ότι εκείνος ο σερβιτόρος δεν έχει σταματήσει να σε κοιτάει από τότε που ήρθαμε" λέει ο Τζέιμς νευριασμένος τρώγοντας μια μπουκιά.
"αλήθεια δεν το πρόσεξα" λέω και γυρνάω να κοιτάξω αν είναι αλήθεια και όντως ο νεαρός σερβιτόρος με κοιτούσε.
"δεν χρειάζεται να γυρίσεις...τώρα θα νομίζει ότι έχει καμιά ευκαιρία" λέει κατσουφιασμένος πράγμα που το βρίσκω πολύ γλυκούλικο.
"οοοο έλα τώρα μην θυμώνεις το ξέρεις ότι μόνο εσένα θέλω" λέω και σηκώνομαι για να κάτσω δίπλα του και του δίνω ένα γλυκό φιλί.
"ναι το ξέρω συγνώμη που γίνομαι ζηλιάρης αλλά τι να κάνω είσαι υπέροχη" λέει χαμογελώντας περνώντας το χέρι του γύρω από την μέση μου κοιτώντας τον σερβιτόρο κατάματα δίχως ντροπή.
και φυσικά όπως ένας φυσιολογικός άνθρωπος κοκκινίζω....τίποτα καινούργιο εδώ.
"το ξέρεις ότι είσαι πολύ γλυκούλα όταν κοκκινίζεις" λέει με ένα γελάκι.
"το ξέρω ότι λες κάτι τέτοια για να με κάνεις να κοκκινίσω" λέω σαν μικρό παιδί και κατσουφιάζω.
YOU ARE READING
Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)
ChickLitΔύο κόσμοι που συναντήθηκαν εξαιτίας ενός φρικτού ατυχήματος... Η αγάπη τους μεγαλώνει μέρα με την μέρα... Άραγε θα είναι επιτέλους μαζί; Ακολουθήστε την Κέιλα και τον Τζέιμς σε ένα ταξίδι γεμάτο αγάπη,πάθος και δάκρυα. Γιατί...Ο Έρωτας Είναι Παιχν...