💞23 💞

254 23 2
                                    

"Η ιδανική σχέση έχει να κάνει με δύο πράγματα: Πρώτον, να βρείς τις ομοιότητες.Δεύτερον να σεβαστείς τις διαφορές."

***

Κέιλα

"λοιπόν είμαστε έτοιμοι;"ρωτάει η Σύνθια.

 Σήμερα ήταν η μέρα η οποία θα πηγαίναμε στο 'Εξοχικό' του Τζέιμς και αφού βεβαιωθήκαμε ότι όλα ήταν έτοιμα, ξεκινήσαμε για τον προορισμό μας.

Παρέα μας είχαμε και την Ολίβια που μετά από πολλά παρακάλια αποφάσισε να έρθει, δεν ήθελε να μας κρατάει το φανάρι έλεγε αλλά εμείς υποσχεθήκαμε ότι δεν θα την αφήσουμε μόνη της.Όσο για τον Φίλιππο δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση...του έστειλα  μήνυμα με την διεύθυνση και τις λεπτομέρειες αλλά δεν μου απάντησε οπότε υπέθεσα ότι θα ήθελε να περάσει τις διακοπές με τους δικούς του.

Η διαδρομή δεν ήταν μεγάλη, μας πήρε το πολύ μια ωρίτσα για να φτάσουμε στο 'Εξοχικό' του Τζέιμς και πρέπει να πω ότι δεν με απογοήτευσε καθόλου.Το εξοχικό, ένα πανέμορφο βικτοριανό σπίτι με δύο ορόφους. Με την Χριστουγεννιάτικη του διακόσμηση και μικρά Χριστουγεννιάτικα δεντράκια να στολίζουν την αυλή που ήταν καλυμμένη με χιόνι ήταν πραγματικά ένα όνειρο!

 Με την Χριστουγεννιάτικη του διακόσμηση και μικρά Χριστουγεννιάτικα δεντράκια να στολίζουν την αυλή που ήταν καλυμμένη με χιόνι ήταν πραγματικά ένα όνειρο!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και έτσι βγήκαμε όλοι από τα αυτοκίνητα μας αφήνοντας τους άνδρες να πάρουν όλα τα πράγματα...είμαστε κακιές το ξέρω αλλά άμα βλέπατε αυτό που βλέπω δεν θα σας ένοιαζε....Εγώ και η Σύνθια κοιτούσαμε το πανέμορφο αυτό σπίτι σαν χάνοι μέχρι που μία εκνευρισμένη φωνή μας διακόπτει...

"ρε κορίτσια δεν μας δίνεται κανένα χεράκι" λέει ο Στέφανος σε μία προσπάθεια να σηκώσει την βαλίτσα της Σύνθιας που φαινόταν υπερβολικά βαριά. "αμάν ρε μωρό μου...τι στο διάολο κουβαλάς εδώ" λέει νευριασμένος.

"τώρα έρχομαι να σε βοηθήσω γκρινιάρη" λέει η Σύνθια κατευθύνοντας προς το εκνευρισμένο αγόρι της αφήνοντας με μόνη μου.

Ο Έρωτας Είναι Παιχνίδι Για Δύο (Ολοκληρωμένη✅)Where stories live. Discover now